Probajte

Ojačajte celo telo: 3 najefikasnije vežbe za mišiće!

Ove vežbe će vam pomoći da zategnete celo telo i stvorite mišićnu masu
Fitnes 31.08.2015. - 14:03h Autor: mogujatosama.rs
Foto: Profimedia

Želite da pored mršavljenja, na vašim treninzima izvučete maksimum?

 

Kada vežbate, pored spretnosti u pokretima i mršavljenju, potrebno je imate na umu da je bitno i da ojačate mišiće u vašem telu.

 

Zbog čega je važno da imate jaku mišićnu masu? Zbog toga što je vaše telo izdržljivije i snažnije.

 

Predstavljamo vam top 3 vežbe za jačanje mišića celog tela:

 

1. Čučnjevi

 

Radeći čučnjeve jačate mišiće nogu i zadnjice u isto vreme. Postoji mnogo različitih varijanti čučnjeva, a ukoliko trening želite da prebacite na teži nivo - preporučujemo vam da radite čučnjeve pod opterećenjem.

 

Preznojiće vas do gole kože: Spartanski test otkriva najslabije tačke na telu!

 

 

2. Sklekovi ili zgibovi

 

U zavisnosti od spremnosti vašeg tela, kao i toga da li ste u top formi, odlučiće koju vežbu ćete raditi. Zgibovi ili sklekovi ojačaće vaša leđa, ramena i ruke, dajući celom vašem torzu definisane mišiće.

 

3: Trčanje ili plivanje

 

Iako se trčanje ili plivanje baš ne može okarakterisati u jednu vežbu, to je ipak nešto što će pomoći da zategnete celo telo i stvorite mišićnu masu. Naša je preporuka da idete na trčanje ili plivanje minimum 2 do 3 puta nedeljno po 30-45 minuta.

 

Rezultate ćete videti ubrzo!

 

Vežbajte sa Džen Selter: Tri neobične vežbe za oblikovanje opuštene zadnjice! (VIDEO)

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...