korisni saveti

Nutricionista otkriva kako da na zdrav način pobedite napad gladi: Ovako ćete odoleti brzoj hrani!

Kada je u pitanju brza ishrana s nogu na koju smo često prinuđeni, nemački stručnjak ima određena pravila kojih bi trebalo da se pridržavate

Nutricija 12.02.2019. - 10:38h Autor: Stil/Jutarnji.hr
Foto: Shutterstock

Opet ste na posao krenuli bez doručka? Još jedan radni dan bez dovoljno vremena za mirnu pauzu za ručak?

 

I eto trenutka u kojemu se protiv iznenadne gladi borite velikim sendvičem bogato 'nafilanim' suhomesnatim proizvodima, masnim sirom i istim takvim prelivom.

 

"Nepotrebno je isticati da je takav obrok prepun kalorija, hleb je najčešće napravljen od belog brašna, a preliv je od remulade na bazi majoneze ili visokokaloričnog sira", kaže berlinska nutricionistkinja Sara Tschernigov, koja vodi vrlo popularan blog o ishrani.

 

Iznenadićete se: Nutricionista otkriva koliko obroka dnevno treba da jedete za savršenu liniju!

foto: Shutterstock

Kako odoleti sendviču u pekari na tramvajskoj stanici?

 

"Najčešće se u blizini nalazi i supermarket ili neka manja radnja koju treba da potražite. Tamo možete kupiti zdrave namirnice poputvoća, gotovih salata i povrća", kaže Tschernigow, koja naročito favorizuje paradajz.

 

"Hrana je u takvim radnjama najčešće već zapakovana. Brzim pregledom popisa sastojaka ustanovićete što ćete uneti u organizam, za razliku od obroka koje kupujete u pekarama. Što je lista kraća i razumljivija, proizvod je kvalitetniji."

 

Ali, onima odvažnijima insajderski predlog Sare Tschernigov je - dečja hrana.

 

Dečji pire u borbi protiv napada gladi?

 

"Da, dobro ste pročitali. U radnjama možete pronaći tegle s usitnjenim bananama, mangom ili jabukama. Dakle, jednostavan voćni pire. Najčešće su to kašice poput smutija koje nisu preslatke, s obzirom na to da hrana za bebe i malu decu retko sadrži aditive", kaže Tschernigow.

 

Nutricionista u svojoj torbi uvek nosi praktičan set pribora za jelo za kampovanje koji ne zauzima puno prostora.

 

Ove 3 namirnice svi treba da jedu svakog dana: 17 nutricionista potvrdilo!

foto: Shutterstock

Kako da osobe koje ne vole voće i povrće spreče iznenadnu glad?

 

"Odgovor je jednostavan: mešavinom orašastih plodova i sušenog voća. Te namirnice održavaju sitost i pune su zdravih masnoća poputomega-3 masnih kiselina", kaže Tschernigow, te preporučuje da pojedete onoliko orašastih plodova i sušenog voća koliko može da vam stane u šaku.

 

I još jedan trik. Sarah za 'prvu pomoć' u slučaju gladi u torbi uvek nosi tvrdo kuvano jaje koje je, kako ističe, zasitnije od hleba od celovitog zrna.

 

Nutricionista savetuje: Vodu nemojte piti pre i tokom obroka, evo koliko treba da sačekate!

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.