Jednostavni trikovi da postignete što bolje rezultate

10 saveta fitnes stručnjaka za zategnuto telo: Sagorite kalorije, učvrsite guzu!

Donosimo vam 10 saveta kako da najuspešnije izgubite kilograme, tonirate i učvrstite svoje telo!

Fitnes 24.01.2018. - 11:35h Autor: buro247.hr
Foto: Shutterstock

Iako je januar, to ne znači da bismo trebali da zanemarimo vežbe. Da bismo postigli što bolje rezultate, potrebno je da pazimo na uravnoteženu i zdravu ishranu, a pritom da vežbe nikako ne izostavimo. Mi vam donosimo 10 saveta kako da treninzima ostvarite željene ciljeve - bilo da je reč ogubitku kilograma, toniranju mišićne mase ili učvršćivanju tela.

 

1. Treninge za snagu radite 3 puta nedeljno

 

Treninzi snage, bilo da je reč o treniranju sa tegovima ili čisti "bodyweight", daće tonus vašim mišićima i potrebnu snagu. Međutim, da biste ostvarili željene rezultate i videli promene, ovaj tip treninga trebate praktikovati minimum 3 puta nedeljno i to u trajanju od 20 do 30 minuta.

foto: Shutterstock

2. Kardio treninge praktikujte 5 puta nedeljno

 

Ako želite što uspešnijeizgubiti kilograme, radite kardio trening u trajanju od 60 minuta i to 5 puta nedeljno. Većina fitnes stručnjaka savetuje da trčite jer prilikom takvog tipa treninga rade svi mišići.

 

3. Menjajte brzinu izvođenja vežbi tokom treninga

 

Mišići pamte i ako sve vežbe izvodite istim tempom - nećete ostvariti svoje ciljeve. Potrebno je menjati brzinu izvođenja vežbi, od laganog, preko umerenog pa sve do ubrzanog tempa. Tako jačate svoje mišiće, a idealno je da to radite prilikom vežbi "bodyweight" treninga.

4. Nemojte da se fokusirate samo na "kritična" područja

 

Većina napravi grešku i prilikom treniranja usmeri se na to da radi samo jednu grupu mišića i to onu za koju smatraju da je "najkritičnija". Obično je reč o definisanju stomaka ili učvršćivanju guze. Nemojte praviti tu grešku, nego radite treninge za sve grupe mišića jer tako sagorevate najviše kalorija i oblikujete celo svoje telo, a ne samo jedno područje.

 

5. Multitaskujte tokom vežbanja

 

Nemojte samo stajati dok radite, na primer vežbe za biceps, nego radite i čučnjeve da biste tonirali i donji deo tela istovremeno sa gornjim. Svoju vežbu ćete učiniti više učinkovitom ako istovremeno vežbate više različitih delova tela.

 

6. Ubacite "visinu"

 

Pod time mislimo na to da svoje vežbe i treninge radite pod opterećenjem, odnosno dok se penjete na planinu, brdo ili na uzbrdici u susednoj ulici. Nagib će podstaći vaše noge i guzu na još veći rad i sagorevaćete još više kalorija. Uz to ćete poboljšati svoju kondiciju pa tako ćete moći svoje treninge raditi brže i duže.

 

7. Promenite ustaljenu rutinu

 

Kada radite sve vreme iste treninge, to ne samo da postaje dosadno, nego vam se i mišići priviknu na taj tip vežbi i u jednom trenutku prestanete da napredujete. Promenite svoju rutinu tako što ćete koristiti različitu opremu, različitefitnes treninge ili jednostavno promenite mesto gde trenirate - uradite trening negde na otvorenom ili probajte slobodno penjanje na steni. S takvom promenom još ćete dodatno osnažiti mišiće.

foto: Shutterstock

8. Zgrabite "kettlebell"

 

Ako nemate puno vremena za vežbanje, uzmite "kettlebell" i uradite trening s njim jer je dokazano da osoba u 20 minuta treninga s ovim utegom sagoreva čak 400 kalorija.

 

9. Kombinujte trening snage i kardio trening

 

Kako biste poboljšali i ubrzali svoj metabolizam, kombinujte trening snage i kardio trening. Možete da napravite trening od 30 minuta u kojem kombinujte uže za preskakanje i "bodyweight" vežbe.

foto: Shutterstock

10. Praktikujte jogu

 

Tonirani, fleksibilni mišići mogu da se ostvare ako vežbate jogu barem 2 puta nedeljno. Ako radite u zagrejanoj sobi, dodatno ćete se opustiti, ali i zagrejati mišiće. Prednost ovakvog tipa vežbe jeste u tome što možete da je radite i kod kuće u bilo koje doba dana.

 

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.