Probajte i vi

Smršajte pomoću 7 caka bez gladovanja: Zamenom namirnica do kilograma manje nedeljno!

Ako želite da izgubite nakupljene kilograme i da pritom svom telu pružite samo najbolje, ne morate da gladujete, već jedite mudro
Nutricija 12.01.2015. - 10:12h Autor: Zadovoljna.hr
Foto: Thinkstock

Nakon bogate praznične trpeze koja nam je bila servirana svakoga dana, mnogi ne žele da stanu na vagu. Ako želite da izgubite nakupljene kilograme i da pritom svom telu pružite samo najbolje, ne morate da gladujete, već jedite mudro. Evo kako možete da izgubite po kilogram nedeljno bez gotovo ikakvog odricanja.

 

Jogurt i voće umesto dezerta

 

Kada osetite snažnu želju za slatkim, ne posežite za kolačima i keksima već žudnju utolite zdravim dezertom. Odaberite vaše omiljeno sezonsko voće, očistite ga i isecite na kockice. Prelijte ga jogurtom, dobro izmešajte i pustite da odstoji. Po želji ga začinite kašičicom meda. Ovaj dezert nije kaloričan, a vašem telu će da pruži sve što mu je potrebno.

 

Koji su trikovi za suzdržavanje od slatkog saznajte OVDE.

 

Tamna čokolada umesto kolača

 

Ako želite da izgubite nakupljene kilograme, ne kažnjavajte se bežanjem od slatkiša. Ljubitelji čokolade tako neće da budu žalosni kada čuju da s vremena na vreme mogu da priuštite ovu slatku napast. Ako osetite snažnu želju za slatkim, počastite se štangicom tamne čokolade (s više od 50 odsto kakaoa). Tamna čokolada je ukusna i vaše telo je voli, a ne sadrži velike količine šećera.

 

Tost umesto sendviča

 

Ukoliko se zaželite hleba, onaj beli i sveži zamenite pecivom od celih žitarica prepečenim u tosteru. Sendvič obogatite kuvanim jajetom, mlečnim namazom i povrćem po želji i uživajte u zdravom i ukusnom doručku.

 

Ne utiče samo na gojenje - OVDE saznajte 4 razloga zašto je hleb štetan po vaše zdravlje!

 

Riba umesto mesa

 

Osim što je vrlo hranjiva i zdrava, riba je laka za probavu i izvrstan je saveznik u mršavljenju. Dva ili više obroka nedeljno obogatite ribom i vašem organizmu ste učinili veliku uslugu. Ako ste veliki mesojed, crveno meso zamenite pilećim prsima.

 

Šareno povrće umesto krompira

 

Krompir je mnogima omiljeni prilog, ali on je prepun skroba i ugljenih hidrata, pa u kombinaciji s mesom ili ribom nije najbolji saveznik u mršavljenju. Umesto pirea ili pečenog krompira obrok obogatite kuvanim povrćem po želji. Ono je ukusno i probava ga voli.

 

Kojih 6 ugljenih hidrata možete da jedete bez griže savesti pročitajte OVDE.

 

Mlečni namaz umesto sira

 

Sirevi su prava gurmanska napast, ali veće količine ove ukusne namirnice mogu da budu vrlo kalorične. Ako se zaželite sendviča, sir zamenite mlečnim ili sirnim namazom čime ćete zasigurno u telo da unesete manje kalorija.

 

Laka dijeta od 1.300 kalorija - smršajte 4 kilograma za 4 nedelje!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs