Naučnici tvrde

Ovo je lista namirnica koje tope masne naslage noću: Lekari dali tačan spisak!

Među prvim i najmoćnijim je ukusni švapski sir

Nutricija 17.10.2019. - 10:35h Autor: Stil.kurir.rs
Foto: Shutterstock

Izgleda da kasni obroci možda i nisu tako loši, naravno, ako znate šta da odaberete za kasnu večeru - naučnici kažu da određene namirnice mogu da vam pomognu da smršate kada ih jedete kasno uveče, jer noću tope kilograme!

 

Naime, stručnjaci sa Univerziteta Florida tvrde da 30 grama proteina 30 minuta pre spavanja imaju i te kako dobar efekat na liniju!

 

Među prvim namirnicama koje su naveli kao dobre za pred spavanje jeste švapski sir. Bogat je proteinima i kalcijumom, koji je naročito važan za starije ljude. Ipak, napominju da ne kupujete niskomasni sir, jer mlečna mast jača krvne sudove i srce i pomaže da izgubite masne naslage.

 

Drugo počasno mesto na listi "dobrih noćnih namirnica" zauzimaju orašasti plodovi, tačnije bademi i lešnici. Tačno je da su vrlo kalorični, ali nećete pojesti pun tanjir, već najviše jednu šaku. Lekari savetuju da grickate orašaste plodove što češće ako želite da očuvate fit formu. Iako su svi orašasti plodovi bogati proteinima, nutricionisti preferiraju lešnike i bademe jer sadrže obilje vitamina E, magnezijuma i selena, na kojima će vam srce biti zahvalno.

 

Suvo voće i orasi: 7 razloga da već danas počnete da konzumirate ovu kombinaciju!

foto: Shutterstock

Na trećem mestu je mocarela. U 100 grama ovog ukusnog sira nalazi se 6 grama proteina, 1 gram ugljenih hidrata, dosta vitamina D, a samo 100 kalorija.

 

Četvrto mesto pripalo je jajima. Iako važe za jaku hranu, naučnici sa Floride tvrde da su odlična kada se jedu pre spavanja. Sadrže puno proteina, vitamina D i drugih važnih nutrijenata.

 

Tofu sir nalazi se na petom i poslednjem mestu preporučenih namirnica sa "noćnog menija. Sadrži dovoljno proteina da suzbije glad, a nije mnogo kaloričan.

 

(Stil.kurir.rs)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs