Upozorenje

Ove znake nikako ne smete da ignorišete: Ovako organizam poručuje da nešto nije u redu!

Organizam uvek šalje jasne signale kada nešto nije u redu, ali ljudi često zanemare te znake, zato je potrebno da pažljivo slušamo telo

 

Medicina 19.07.2019. - 09:57h Autor: Stil/Zadovoljna.hr
Foto: Shuterstock

Problemi sa spavanjem, razdražljivost i grčevi u nogama


Ako vas muče ovi problemi, trebalo bi da konzumirati više hrane bogate magnezijumom i kalijumom. Ovi vitamini se nalaze u namirnicama kao što su semenke lana, semenke suncokreta, bademi, spanać, kelj, blitva, šljive i brskve.

 

Prevelika želja za slanom hranom


Ovo može da ukazuje na infekciju ili upalu negde u telu, naročito ako se radi o upali urogenitalnog trakta.

 

Suva koža


Kada koža počne da se peruta i zateže to je znak da vam je potrebno više vitamina E, a on se može nadoknaditi povećanim unosom biljnog ulja, masnih riba i orašastih plodova.

 

 

Sve blagodeti magičnog mleka: Kefir leči upale, ubrzava probavu i skida kilograme!

 

 

Želja za slatkišima


Ovakva potreba ukazuje na iscrpljenost i nervozu, pa je zato oragizmu potrebno više glukoze kako bi se nadoknadila igubljena energija. U trenucima kada osetite neodoljivu želju za slatkšima, najbolje bi bilo da pojedite malo meda ili crne čokolade kako biste izbegli probleme u gastrointestinalnom traktu.

 

Krvarenje desni


Povećajte unos tečnosti, a naročito  čaja i konzumirajte više voća jer je krvarenje desni znak da vam nedostaje vitamin C. Bogati izvori vitamina C su beli luk, voće i povrće.

 

Suva koža na laktovima


Upućuje na nedostatak vitamina A i C. Konzumirajte više narandži, breskvi, šargarepe i bundeve.

 


Doručkujte kao top modeli: Sa ovim namirnicama najzgodnije dame započinju dan!

 

 

Povećana želja za hranom iz mora


Ukazuje na nedostatak joda u organizmu.

 

Velika želja za kiselom hranom


Vaš organizam vapi za hranom koja će potstaći rad jetre. Dodajte više limuna i brusnica svojoj ishrani.

 

Lomljiva kosa i nokti


Upućuje na nedostatak vitamina B i kalcijuma. Konzumirajte više mleka, krompira, variva, pšeničnih klica i namirnica od celog zrna.

 

Izražena želja za sirovom hranom


Ukoliko imate potrebu za sirovom hranom, to može da ukazuje na probleme sa jetrom ili gastritis. Sirova hrana ublažiće grčeve i umiriti želudac.

 

 

5 izvora radijacije kojih čovek uopšte nije svestan: Među njima je i omiljeno voće!

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...