Pokrenite se

Kako da zategnete trbušnjake i noge u istom potezu: Vitko telo u rekordnom roku!

Potrebno je malo više napora da održite ravnotežu, ali su zato rezultati fantastični i veoma brzi

Fitnes 27.03.2018. - 09:19h Autor: Stil
Foto: Profimedia

Zašto biste stomačne mišiće trenirali odvojeno, kada možete u isto vreme da vežbate i noge?

 

Treba samo da znate kako da iskombinujete nekoliko najmoćnijih poteza u jedan! Najfunkcionalniji pokreti donjeg dela tela su čučnjevi, iskorak i potisak. Kada ih uklopite u jednu vežbu, potrebno je malo više napora da održite ravnotežu, ali su zato rezultati fantastični i veoma brzi!

 

Postoje dva načina da ovo izvedete, pa vi izaberite onaj koji vam više odgovara:

 

1. Iskorak sa tegom

Uzmite teg u levu ruku, savijte u laktu tako da vam teg dođe uz levo rame. Iskoračite napred levim stopalom i čučnite tako da vam leva noga bude savijena u kolenu pod uglom od 90 stepeni. Uradite 10 ponavljanja, pa isto uradite sa desnom rukom i nogom. 

 

2. Čučanj-skok

Stanite u raskoračni stav tako da vam stopala budu u širini ramena, ruke neka budu uz telo. Kukove izbacite nazad, savijte kolena i spustite se u čučanj tako da vam gornji deo butina bude paralelan sa podom. Ruke ispružite ispred sebe tako da budu paralelne sa podom, napravite sekund pauze, a zatim skočite što više možete, dok u isto vreme ruke zabacujete iza. Uradite bar 10 ponavljanja.

 

4 vežbe koje najbrže tope kilograme: Zaboravite na teretanu, radite ih kod kuće i imaćete savršeno telo!

foto: Profimedia

Koja od ove dve vežbe je bolja?

 

Iskorak aktivira bukvalno svaki deo nogu, ali i zadnjicu. Kada se izvodi sa tegovima u rukama, uključuju se i kukovi, kosi i donji trbušni mišići. 

 

Sa druge strane,  čučanj sa skokom gađa gotovo iste mišiće, ali i gradi snagu zahvaljujući skoku, kao i stomačne mišiće koji jačaju sa svakim skokom i naporom za održavanje ravnoteže. 

 

Iako obe vežbe sjajno i brzo oblikuju mišiće nogu i stomaka, ipak je iskorak sa tegovm malo efikasniji.

 

"Iskorak sa tegom pobeđuje za nijansu, jer stvara jači pritisak na mišiće u odnosu na čučanj sa skokom. Sa iskorakom ćete dobiti i jače i dugotrajnije benefite kada je u pitanju donji deo tela", kaže Darin Halslender, lični instruktor i vlasnica fitnes centra u Čikagu.

 

Ipak, Darin preporučuje da, ako možete, za najbolje rezultate radite obe vežbe.

 

"Tako ćete izvući najbolje od najboljeg", savetuje Darin.

 

(Stil.kurir.rs)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs