Počnite što pre

Za seksi i vitke noge: Kako se pravilno rade iskoraci! (VIDEO)

Iskoraci su jedan od osnovnih obrazaca kretanja koji se koriste svakodnevno. Mišići koji se dominantno aktiviraju tokom iskoraka su kvadriceps, stražnja loža i gluteus.
Fitnes 04.09.2015. - 15:52h Autor: kolektiv.me
Foto: Shutterstock

Prednost iskoraka je što za njihovo izvođenje nije potrebna oprema, pa možete da ga radite bilo gde.

 

Iskoraci su jedan od osnovnih obrazaca kretanja koje koristimo u svakodnevnom životu. Hodanje, penjanje po stepenicama ili iskorak nogom kako bismo dohvatili predmet s tla su sve njegove varijante. Mišiće koje dominantno aktiviramo tokom iskoraka su kvadriceps, zadnja loža i gluteus.

 

Jedna vežba za zategnutu guzu: Vratite se osnovama! (FOTO, VIDEO)

 

Nakon što naučite pravilno da radite jednu varijantu i uspete da je izvedete najmanje 20 puta, pređite na sledeću.

 

Šest tipova iskoraka:

 

- Iskorak u mestu

 

- Iskorak prema nazad

 

- Lateralni iskorak

 

- Iskorak u kretanju napred/nazad

 

- Iskorak s opterećenjem

 

- Iskorak na povišenje

 

Do zategnutog tela za 5 minuta: Potrebna vam je samo stolica! (VIDEO)

 

Pogledajte kako se pravilno radite iskoraci:

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...