Vredi probati

Najbrži način mršavljenja: Za samo 4 minuta istopite 600 kalorija! (FOTO)

Četiri jednostavne vežbe radite po jedan minut i vrlo brzo ćete se osloboditi neželjenog viška
Fitnes 13.03.2015. - 19:03h Autor: uspesnazena.com
Foto: Shutterstock

Ukoliko svaki dan izdvojite samo četiri minuta za ove jednostavne vežbe, uspećete da se oslobodite viška kilograma veoma brzo, ali i sagorite sav višak kalorija koji ste uneli tokom dana!

 

Poznati američki fitnes trener Džim Sejret razradio je sopstvenu metodu brzog mršavljenja za one koji nemaju mnogo vremena za treninge. Tradicionalne vežbe trener smatra neefikasnim, dok njegove omogućavaju sagorevanje 600 kalorija za samo 4 minuta, ako sve uradite kako treba.

 

„Ako osećate da ste u dobroj fizičkoj formi, možete čak i da se ograničite na samo 2 minuta. A možete raditi i 4-minutne vežbe svakodnevno“, kaže Sejret.

 

Vežba bez pokreta koja zateže svaki mišić - Najbrži put do izvajanog tela! (FOTO)

 

Plan ovih vežbi trener je specijalno osmislio za ljude koji dosta sede tokom dana, a u teretani se umore već posle par minuta od početka treninga. Da ove vežbe postanu navika, pokušajte da ih radite sa članovima svoje porodice.

 

4 vežbe koje sagorevaju 600 kalorija:

 

1. Jumping jacks

 

U pitanju su skokovi sa širenjem ruku i nogu. Skočite, a u istom trenutku raširite noge i ruke, a dok "padate" skupite i ruke i noge. Deset ponavljanja je sasvim dovoljno.

 

Moćni sagorevač masti - Napitak koji topi salo u rekordnom roku!

 

2. Duboki čučnjevi

 

Stanite tako da vam stopala budu u ravni sa ramenima. Ruke ispružite ispred sebe, na visinu do nivoa očiju, pa uradite duboki čučanj. Strogo vodite računa da prilikom čučnja ne opterećujete kolena - sav posao neka rade noge i guza, dok kolena treba da miruju. Uradite 10 čučnjeva.

 

Do zategnutog tela za samo 5 minuta dnevno - Potrebna vam je samo stolica! (VIDEO)

 

3. Sklekovi

 

Potrudite se, koncentrišite i uradite deset sklekova. Ukoliko su vam standardni suviše teški, uradite ih na zidu, umesto na podu.

 

4. Iskorak napred

 

Iskoračite napred levom nogom i čučnite na desnu, a zatim obrnuto. Uradite po 10 ponavljanja za svaku nogu, ukupno 20.

 

Sejret preporučuje da uradite ovaj mini-kompleks vežbi svaki put kada imate vremena, a minimum jednom dnevno. Vežbe možete raditi po 4 puta uzastopno. Između ponavljanja, treba napraviti pauzu od 1 minut, tako da se ovaj mini-kompleks vežbi može pretvoriti u potpuni 20-minutni trening.

 

On kaže i da je naporni trening u teretani potreban samo onima koje žele da imaju izdefinisanu formu, a ako vi samo želite da izgledate vitko, mlado i da se odlično osećate, tih 20 minuta dnevo biće sasvim dovoljno.

 

Ima 61. godinu, a mlade devojke joj zavide - Lajla otkriva neverovatan izvor mladosti! (FOTO)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...