Jednostavnije nego što mislite

Zgodno telo bez gladovanja: 3 trika da zauvek izgubite suvišne kilograme!

U želji da se što pre reše viška kilograma, mnogi posežu za drastičnim merama koje otežavaju put ka željenoj kilaži, ali to nije efikasno na duže staze
Lepi & Zdravi 04.06.2016. - 14:42h Autor: Zadovoljna.hr
Foto: Thinkstock

Mršavljenje je proces tokom kojeg u životu moramo da napravimo neke promene. U želji da se što pre reše viška kilograma, mnogi posežu za drastičnim merama koje otežavaju put ka željenoj kilaži. Ako želite da smršate, pre nego što odaberete način uradite sledeće:

 

1. Ne odričite se svega što volite

 

Svako od nas se s vremena na vreme zaželi neke nezdrave grickalice ili omiljene brze hrane. Ovakav poriv nikada ne biste smeli u potpunosti da potisnete. Naime, rigorozne dijete koje brane hranu koju volite i u kojoj uživate mogu da dovedu do vrlo brzog odustajanja od zacrtanog cilja - gubitka kilograma.

 

Ako u potpunosti izbacite hranu koju volite, to će dodatno da naglasi žudnju za istom zbog čega mnogi posustanu i tada sledi razočaranje. Ukoliko planirate da dnevni meni učinite maksimalno zdravim i dijetalnim, ponekad priuštite sebi nešto slatko ili slasno, ali, naravno budite umereni.

 

Zbog debljine joj lekar rekao da će umreti: Smršala neverovatnih 75 kg, evo kako! (FOTO)

 

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia

 

2. Napravite raspored spavanja

 

Brojna istraživanja su potvrdila da manjak sna značajno utiče na nakupljanje kilograma, ali i na same navike u ishrani. Naime, preskakanje telu preko potrebnog sna aktivira osećaj gladi zbog čega se često osećamo kao "rupa bez dna".

 

Setite se samo koliko je snažan osećaj gladi nakon noćnog izlaska. Ako želite da se zauvek rešite viška kilograma, pokušajte da isplanirate 7 sati sna i da se pridržavate zlatnog pravila koliko god možete.

 

Jedite šta hoćete i smršajte: Naučno dokazana caka za skidanje sala!

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

 

3. Jedite često

 

Ako dobro doručkujem, potom preskočim ručak, pa se posvetim laganoj večeri uspešno ću da izbegnem unos brojnih kalorija. Ovakva rečenica često se mota po glavi mnogima koji žele da smršaju. Iako matematički zvuči tačno, reč je o zamki zbog koje mnogi nikako ne mogu dd dođu do željenog cilja.

 

Naime, hormon grelin zadužen je za osećaj gladi i leptin - hormon koji pomaže da se regulišu metabolizam i telesna težina u najboljem balansu su ako su "namireni" svaka četiri sata. Ako ih ne "nahranite" dolazi do poremećaja zbog čega se osećaj gladi i žudnje za hranom značajno povećava.

 

Umesto preskakanja obroka, svaka četiri sata "zavarajte" telo zdravim grickalicama ili malim obrocima zbog čega ćete u organizam uneti znatno manje kalorija.

 

Prevarite želudac: 7 trikova koji tope kilograme bez muke!

 

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs