Probajte

Dijeta od 9 dana čuvene Margarite Koroleve: Izgubite 10 kilograma, evo kako da se nikad ne vrate!

Nutricionista Margarita pomogla je mnogim poznatim ličnostima da konačno dovedu svoju liniju u red

Lepi & Zdravi 06.11.2020. - 10:18h Autor: Stil.kurir.rs
Foto: Shutterstock

Nutricionista Margarita Koroleva razvila je tehniku mršavljenja koja je mnogim zvezdama šou biznisa pomogla da smršaju. Da li ste spremni da je i sami testirate?

 

Devetodnevna dijeta Margarite Koroleve jedna je od najpopularnijih i najefikasnijih metoda mršavljenja. U osnovi, to je lanac od tri mono dijete koje se međusobno prate. Odmah vas upozoravamo: onima koji su navikli da uživaju u slatkišima i ćevapima neće biti lako. Ali za one koji se snađu, efekat je zagarantovan - možete izgubiti do 10 kilograma!

Preporučena učestalost: Dijeta je prilično stroga, pa se može primenjivati najviše jednom u 6 meseci, dok se plan pirinčane dijete može koristiti za dane posta.

 

Dodatni efekti: čišćenje creva, lak prelazak na pravilnu ishranu nakon završetka dijete.

Glavna pravila dijete Margarite Koroleve

 

 

  • Jedite hranu u malim obrocima, dok je preporučljivo jesti često, bez pravljenja dužih pauza gladi
  • Veoma je važno održavati ravnotežu vode tokom dijete - piti 2,5 litara vode dnevno
  • Voda se mora piti pola sata pre obroka, ili sat vremena kasnije
  • Poslednji obrok trebalo bi da bude pre sedam uveče, posle možete da pijete samo vodu
  • Dijeta je promenljiva, ali neke namrnice i pića su strogo zabranjena - to su alkoholna, gazirana i slatka pića, so, začini, čak i prirodni
  • Za pripremu hrane koriste se najzdravije metode prerade - barenje, dinstanje, pečenje, kuvanje na pari
  • Prejedanje je strogo zabranjeno!

Dijeta je dizajnirana za ljude sa aktivnijim životnim stilom.

Dijeta Margarite Koroleve zasniva se na „tri seta“ - pirinču, piletini i povrću. Prva dva proizvoda bogata su glavnim makronutrijentima - ugljenim hidratima i proteinima, a povrće zahvaljujući vlaknima koja sadrže pomaže u pružanju konačnog „udara čistoće“ - oslobađanju creva od toksina.

 

Ovo je najzdravija voćka na svetu: Sadrži duplo više vitamina C od limuna, umiruje kašalj i radikalno čisti pluća!

foto: Shutterstock

Dani pirinča - prva tri dana


Prva tri dana obrok se sastoji od pirinča kuvanog na poseban način. U ovom slučaju treba jesti samo zlatni ili beli pirinač dugog zrna (basmati). Kuvanje pirinča treba da bude prema sledećem receptu: natopite 250 grama pirinča u hladnoj vodi i ostavite preko noći. Ujutro ćete morati nekoliko puta da ga isperete, dodate vodu u razmeri 1: 2 i stavite da ključa 15 minuta bez dodavanja soli. Dobijena količina pirinča podeljena je na šest porcija, dakle šest obroka, a poslednji obrok najkasnije do 19 sati. Tokom dana dozvoljeno je jesti tri kašičice meda (samo ne sa pirinčem!). Treba da popijete 2,5 litra vode, ni manje ni više. Možete piti zeleni čaj, stimulisaće proces čišćenja i gubitka kilograma.


Pileći dani - druga tri dana


Pirinač će vam brzo dosaditi, ali druga faza dijete - piletina - dolazi jednako brzo. Poznato je belo meso riznica lako svarljivih proteina i svih esencijalnih aminokiselina, vitamina i minerala. Dijeta za ceo dan je piletina teška 1.200 g, spremljena na pari. Sve je po principu prve faze: delimo na 6 porcija i jedemo tokom dana, poslednji obrok nije kasnije od 19 h. Ne zaboravite da održavate ravnotežu vode - 2,5 litra, ali više nije moguće zasladiti se medom.

 

Najmoćniji trening za stomak: Leči nadutost, eliminiše grčeve, topi salo! (VIDEO)

foto: Shutterstock

Dani povrća - poslednja tri dana

 

Treća faza dijete ima posebnu ulogu u završnoj fazi: tri dana na nekom povrću. Tokom ova tri dana telo će se napuniti vlaknima, a telo očistiti od toksina. Pravila su ista - zabranjena je so, začini, kiseli krastavci, kiselo povrće. Svako bira povrće po svom ukusu, možete uzeti bilo koje povrće, osim krompira.

 

Uzmite oko 800 grama povrća dnevno, ova količina je podeljena na šest obroka - za vas poznata šema. Tri kašičice meda možete sada koristiti ponovo. Sada se pije dve litre vode i zeleni čaj (količina je po vašem nahođenju).

Dijeta nije pogodna za: trudnice, dojilje, osobe sklone anemiji, osobe mlađe od 18 godina. Pre započinjanja dijete, treba se konsultovati sa svojim lekarom.

Kako izaći iz dijete i očuvati rezultat?

 

Svako ko je ikada bio na dijeti zna: otarasiti se viška kilograma je lakše nego sačuvati rezultat. Ako odmah nakon dijete ponovo navalite na masnu hranu, šanse za držanje težine pod kontrolom su - nula. Principi zdrave ishrane odnose se ne samo na samu ishranu, već i na period održavanja rezultata, odnosno - doživotno.

Pravila za izlazak iz ove dijete izgledaju ovako:

 

 

  • Postepeno dodajte više povrća, voća i mesa u ishranu
  • Očuvati princip frakcione ishrane
  • Zabranjeno: brza hrana, kisela i dimljena hrana, slatkiši i grickalice
  • Tačan režim pijenja vode se nastavlja: ​​dijeta je gotova, ali telesne potrebe za vodom nisu smanjene
  • Biti fizički aktivan, provoditi više vremena na otvorenom
  • Omogućite svom telu pravilan odmor, dovoljno spavajte, ne izlažite se fizičkim preopterećenjima.

 

Period nakon dijete je opasniji od devet dana pre njega. Zabrane postaju manje stroge, postoji rizik da se oslobodite, izgubite kontrolu nad sobom i uništite plodove svojih napora. Budite pažljivi prema sebi, ponekad čak i strogi, i vrlo brzo će vam pravilna ishrana i aktivnosti postati navika.

 

(Stil.kurir.rs)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...