Pokušajte

Za 15 dana skinite 15 kilograma: Dijeta koja će vas preporoditi! (JELOVNIK)

Telo će vam biti zahvalno. Osećaćete se lakše, a izgledaćete lepše

Nutricija 24.12.2018. - 13:14h Autor: dijetamesecevemene.com
Foto: Profimedia

Ova dijeta za mršavljenje je najbolji izbor ukoliko želite brzo i efikasno da se rešite celulita. Mogu da je drže svi, naročito dijabetičari, osobe sa problemima sa štitnom žlezdom i oni koji imaju srčanih tegoba.

 

Osim što ova bolnička dijeta za mršavljenje uspešno skida kilograme, ona obezbeđuje vitalnost, ubrzava metabolizam i vrši detoksikaciju celog organizma, piše sajt Mesečeva dijeta.

 

Postoji mnogo režima ishrane koji su slični ovom, neki se čak pozivaju na to da su bolji i efikasniji, međutim morate znati da su sve druge dijete bazirane na brzom gubitku viška telesne težine, što za posledicu može da ima ozbiljno narušavanje celokupnog zdravstvenog stanja. Dok, sa druge strane, ova dijeta služi prvenstveno za ubrzavanje metabolizma i unapređivanje zdravlja, što naposletku dovodi do prirodnog i zdravog mršavljenja.

 

Tokom primene dijete, telesna težina se redukuje zahvaljujući značajnom smanjenju unosa masti i ugljenih hidrata, a povećava se njihovo konvertovanje u energiju koju će organizam potrošiti. Ovaj princip predstavlja potpuno prirodan način mršavljenja, jer se zasniva na procesima koji nisu iscrpljujući za organizam, a rezultati su primetni i što je najvažnije, održivi na duži vremenski period.

 

Dijeta od 15 dana predviđa eliminaciju voća, krompira, šećera, testenine i proizvoda od žitarica iz ishrane, a preporučuje se umereno konzumiranje jaja, mesa, zelene salate, ribe i kafe. Ukoliko se pravilno pridržavate pravila, bolnička dijeta za mršavljenje uspešno eliminiše 5 do čak 15 kilograma u periodu od 15 i 18 dana. U nastavku teksta ćemo vas informisati o osnovnim pravilima i jelovniku ovog načina ishrane.

 

Ključ vitke linije je u ovoj namirnici: Dijeta koja skida 10 kilograma za 3 nedelje!

Pravila ove dijete su stroga

 

Ova dijeta zahteva strogo pridržavanje određenih pravila, kojih se morate držati do kraja. Najvažnije je da potpuno eliminišete šećer – kako iz napitaka, tako iz same hrane. Nije dozvoljeno ni korišćenje veštačkih zaslađivača, jer oni veoma brzo stvaraju osećaj gladi. Ovo takođe podrazumeva i zabranu konzumiranja alkohola, koji je glavni uzročnik stvaranja masnih naslaga u abdominalnom delu, kao i potpuno odbacivanje cigareta. Pošto je u pitanju režim ishrane koji funkcioniše na cikličnom principu, on se nakon svakog petog dana ponavlja. U zavisnosti od željenih rezultata koje želite da postignete, ova dijeta za mršavljenje se sprovodi 15 do 18 dana.

 

Neizostavan savet, ali i pravilo, jeste da dnevno morate da pijete najmanje 8 čaša vode, odnosno barem 2 litre. Slobodno možete da konzumirate limunadu ili zeleni čaj, koji se dokazano uspešno bore protiv suvišnih kilograma.

 

Jelovnik i plan ishrane po danima

 

Tokom primene ove dijete jedu se sva tri obroka dnevno: doručak, ručak i večera. Pobrinite se da razmak između njih bude 4 do 5 sati i obavezno vodite računa da ne preskačete obroke. Što se doručka tiče, on je uvek isti i bazira se na unosu prirodnog voćnog šećera iz narandže. Ovo voće je takođe i sastavni deo ručka i večere, jer se fruktoza lakše vari i ne stvara masne naslage.

 

6 obroka na svaka 3 sata: Dijeta od 21 dan dozvoljava i slatke zalogaje, a skida kilograme kao od šale!

PRVI DAN

 

Doručak: 1 pomorandža, 1 komad dvopeka, šoljica kafe ili čaja (bez zaslađivača).

Ručak: kuvano jaje, dve kašike kisele pavlake, 1 dvopek, 1 pomorandža. Umesto pavlake možete jesti kiselo mleko ili jogurt.

Večera: 1 do 2 dvopeka, dva kuvana jajeta, 1 paradajz i jedan krastavac.

 

DRUGI DAN

 

Doručak: 1 pomorandža, 1 komad dvopeka, šoljica kafe ili čaja (bez zaslađivača).

Ručak: kuvano jaje, dve kašike kisele pavlake, 2 dvopeka, 1 pomorandža.

Večera: Jedan dvopek, 125 gr mlevenog junećeg mesa, koje možete sa ispržite u tiganju sa jako malo ulja. Jedan paradajz i jedna pomorandža.

 

TREĆI DAN

 

Doručak: 1 pomorandža, 1 komad dvopeka, šoljica kafe ili čaja (bez zaslađivača).

Ručak: kuvano jaje, dve kašike kisele pavlake (ili kiselog mleka), jedan svež krastavac, jedna pomorandža.

Večera: jedan dvopek, 125 gr mlevenog junećeg mesa, koje možete sa ispržite u tiganju sa jako malo ulja. Šoljica kafe ili čaja bez šećera i jedna pomorandža.

 

ČETVRTI DAN

 

Doručak je isti, dakle pojedite prvo 1 pomorandžu, 1 komad dvopeka, i na kraju popijte šoljicu kafe ili čaja (bez zaslađivača). Ukoliko ste se zasitili dvopekom, a želite neko drugo pecivo, slobodno možete da ga zamenite sa četiri krekera, ali obratite pažnju da ne budu slani.

Ručak: jedan komad dvopeka, 125 gr mladog kravljeg sira i jedan paradajz.

Večera: dva dvopeka (ili osam krekera), 125 gr mlevenog mesa i dva sveža paradajza.

 

PETI DAN

 

Doručak: 1 pomorandža, 1 komad dvopeka, šoljica kafe ili čaja (bez zaslađivača).

Ručak: 200 gr kuvanog junećeg mesa bez soli, kao začin možete koristiti malo soja sosa, jedan komad dvopeka i jedan svež paradajz.

Večera: jedno tvrdo kuvano jaje i 500 gr barenog povrća.

 

Nakon petog dana, vraćate se na prvi i tako sve do petnaestog. Ukoliko želite da izgubite još telesne mase, možete nastaviti i do osamnaestog dana. Nakon toga, bićete lakši i do čak 15 kilograma, pri tom ćete se osećati fenomenalno i vitalno.

 

Kineska dijeta: Čisti telo i skida kilograme kao od šale! (JELOVNIK)

Jednodnevna dijeta za održavanje kilaže

 

Kako biste bili sigurni da se kilogrami koje ste upravo izgubili nakon celog ciklusa, više neće vratiti, savetujemo vam da jednom nedeljno držite ovu mini-dijetu. Za doručak možete da popijete 2 dl soka od celog limuna ili grejpfruta, naravno bez dodavanja šećera niti veštačkih zaslađivača. Ručak se sastoji od jednog komada dvopeka, ili nekog peciva od integralnog brašna i jedne sveže jabuke.Večera je lagana, pa ćete za nju da spremite tvrdo kuvano jaje, jedan svež paradajz i jedan dvopek ili četiri krekera.

 

Važne napomene: Pre nego što se odlučite da primenite ovaj režim ishrane i rešite se suvišnih kilograma, trebalo bi da se konsultujete sa vašim lekarom kako biste znali da li je ova dijeta adekvatan izbor za vaš organizam. Posebno imajte u vidu da je konzumiranje alkoholnih pića strogo zabranjeno i da treba da se pridržavate tog načela.

 

Obavezno je da dnevno unosite barem 2 litra tečnosti u organizam, naročito zbog činjenice da ćete time sprečavati dehidrataciju i eliminisati pojavu gladi tokom noći. Izbegavajte upotrebu soli kad spremate jela (naročito meso), pošto će ona da vam stvori prividan osećaj gojenja što je, zapravo, posledica gomilanja vode. Ova dijeta će vas osloboditi viška tečnosti iz organizma, samo ako se pridržavate njenih pravila.

 

Ako ste uspešno priveli dijetu kraju, unos kalorija ishranom treba postepeno da povećavate do optimalnog nivoa. Ishranu normalizujte polako, bez preterivanja kako biste izbegli tzv. kalorijski šok, ili naglo gojenje.

 

Ketogena dijeta za početnike: Dovedite liniju do savršenstva! (JELOVNIK)

Prednosti ove dijete:

 

Za razliku od drugih niskokaloričnih režima ishrane, ovde nema posledičnih reakcija poput teškoća sa pamćenjem i održavanjem pažnje, osećaja slabosti, pospanosti, preterane razdražljivosti itd.


Rezultati su vidljivi već posle nekoliko dana i preporučuje se da se pridržavate svih pravila. To će vam omogućiti brži metabolizam i sagorevanje masti, čime ova dijeta sprečava pojavu tzv. jo-jo efekta! Ova dijeta za mršavljenje je najbolji izbor ukoliko želite brzo i efikasno da se rešite celulita.


Mogu da je drže svi, naročito dijabetičari, osobe sa problemima sa štitnom žlezdom i oni koji imaju srčanih tegoba.


Za relativno kratak vremenski period rešićete se suvišnih kilograma i svoje telo dovesti do zacrtanog cilja. Što je najvažnije, zahvaljujući uspešnim rezultatima, ova dijeta za mršavljenje ne mora da se ponavlja najmanje godinu dana posle njene primene.

 

Otkrivena striktna dijeta vojvotkinje od Kembridža: Da li biste se hranili kao Kejt Midlton?

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...