odličan učinak za zdravlje

Ne preskačite istezanje: Samo 5 minuta dnevno poništava sve negativne efekte sedenja!

Posledice sedenja su višestruke- od bolova u kičmi i nogama, do povećanja rizika od kardiovaskularnih bolesti

Nutricija 07.10.2018. - 10:23h Autor: Stil/Srbija Danas
Foto: Profimedia

Dugo sedenje za računarom postalo je svakodnevica, a veoma šteti zdravlju.

 

Zato ako ste od onih koji su na poslu "prikovani" za stolicu, trudite se da se što češće istežete.

 

Pomeranje u stolici, istezanje, može da smanji negativne posledice višesatnog sedenja - posledice su brojne, uključujući i ranu smrt.

 

Prema istraživanjima koja su vršena među ljudima koji obavljaju poslove koji zahtevaju višesatno sedenje, istezanje može biti velika promena i dosta pomaže u očuvanju celokupnog zdravlja.

 

Šta dugo sedenje radi vašoj zadnjici: Oštećujete i kičmu i kukove!

foto: Profimedia

Prilikom sprovođenja istraživanja, stručnjaci su podelili učesnice studije u tri grupe: one koje se retko, umereno i često protežu.

 

Istraživači su otkrili da je dugo sedenje (sedam ili više sati dnevno) povezano sa 30 odsto većim rizikom od smrti kod onih koji se retko kada protežu.

 

Pokreti istezanja mogli bi donekle da ponište negativne efekte sedenja.

 

Ipak, pre nego što počnete da se besomučno protežete u stolici, imajte na umu da je ova studija ispitala samo uticaj na smrtnost.

 

Poboljšajte svoje zdravlje laganim treningom u prirodi: Hodanje, trčanje ili plivanje, odlučite sami!

foto: Profimedia

Poboljšajte svoje zdravlje laganim treningom u prirodi: Hodanje, trčanje ili plivanje, odlučite sami!

 

Ukoliko dugo sedite, pravite česte pauze - po pet minuta na svakih sat vremena - i prošetajte kako bi se snizio nivo šećera u krvi.

 

Zbogom bolu u leđima: Genijalna vežba od 3 minuta za istezanje! (VIDEO)

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...