Ubica masnih naslaga

Brzinska dijeta pred more: Za 15 dana skinite do 15 kg koji se ne vraćaju!

Ako imate svega nekoliko kilograma viška, prilagodite dijetu i sprovodite blažu varijantu
Nutricija
20:56h Autor:
Foto: Thinkstock

Svake godine na leto muči nas isti problem - šta ćemo sa viškom kilograma koje smo nakupili tokom zime, a opet nismo skinuli na vreme?

Tu je sjajna, brzinska, ali vrlo restriktivna dijeta, koja će vam pomoći da skinete i do 15 kg za 15 dana!

Tačnije za 21 dan, jer vikendom jedete normalno.

Pre nego što se eventualno odlučite na njenu primenu, konsultujte se sa nutricionistom i doktorom, a sprovođenje je obavezno uz medicinski nadzor.

Vrlo je važno da, ako se odlučite na ovu dijetu, sebi postavite realne ciljeve. Poželjno je da i kod najrestriktivnijih dijeta telo mršavi dnevno najviše do pola kilograma. Ova dijeta nudi mogućnost gubitka dnevno i po jedan ceo kilogram.

Kako se u vremenu upražnjavanja dijete, tokom koje je manji unos ugljenih hidrata, smanjuje mišićna masa, potrebna je fizička aktivnost. To može biti fitnes, trčanje, biciklizam, plivanje ili jednostavno hodanje. Hranu nemojte previše soliti, jer so zadržava vodu u telu. Umesto soli upotrebite začinsko bilje.

Originalan recept iz Brazila: Zbog ovoga najlepše žene sveta imaju sjajnu kožu i vitko telo!

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

Ipak, ako nemate previše suvišnih kilograma, onda pribegnite nekoj drugoj dijeti! Ili je upražnjavajte po nešto blažem, vašem organizmu, prilagođenom receptu.

Jelovnik:

Ponedeljak

Doručak: 1 pomorandža (ili jedna kruška, breskva, u istoj količini lubenica, dinja, samo je važno da ne jedete bananu), 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećeraRučak: 1 pomorandža, 1 kuvano jaje, 1 kiselo mlekoVečera: 2 paradajza, 2 kuvana jajeta, pola glavice zelene salate

Utorak

Doručak: 1 pomorandža (ili jedna kruška, breskva, u istoj količini lubenica, dinja, samo je važno da ne jedete bananu), 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećeraRučak: 1 narandža, 1 kuvano jaje, 1 kiselo mleko, 1 šolja čaja ili kafeVečera: 125 g mlevenog mesa, 1 paradajz, 1 pomorandža, 1 dvopek

4 meseca radili ovu vežbu samo minut dnevno: Rezultati zapanjili i naučnike!

Sreda

Doručak: 1 pomorandža (ili jedna kruška, breskva, u istoj količini lubenica, dinja, samo je važno da ne jedete bananu), 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećeraRučak: 1 pomorandža, 1 kuvano jaje, 1 kiselo mleko, 1 glavica zelene salateVečera: 125 g mlevenog mesa, 1 paradajz, 1 pomorandža,1 šolja kafe ili čaja

Četvrtak

Doručak: 1 pomorandža (ili jedna kruška, breskva, u istoj količini lubenica, dinja, samo je važno da ne jedete bananu), 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećeraRučak: 125 g mladog sira, 1 pomorandža, 1 dvopekVečera: 125 g mlevenog mesa, 2 paradajza, 1 jabuka, 1 dvopek

Petak

Doručak: 1 pomorandža (ili jedna kruška, breskva, u istoj količini lubenica, dinja, samo je važno da ne jedete bananu), 2 dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećeraRučak: 200 g kuvanog mesa ili ribe, 1 paradajz, 1 dvopekVečera: 500 g kuvanog povrća (šargarepa, karfiol), 1 jaje

Imala je 30 godina i 116 kg: Izbacila iz ishrane samo jednu namirnicu, sada izgleda ovako! (FOTO)

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

Tokom vikenda jedite normalno.

Dodatni saveti: Meso možete da začinite ako želite vegetom, ali jako malom količinom. Za prvih 5 dana izgubićete od 3 do 5 kg, ali nakon toga dolazi ono brzo skidanje. Ovih 5 dana plana ishrane ponovite 3 puta.

Ne pijte alkohol. Namirnice možete jesti vruće ili hladne, a važno je, da ih uzimate u tačnom redosledu.

Kada dođete do željene težine, kako biste je održali, jedite normalno, suzdržavajte se od zaslađenih napitaka, slatkiša i brze hrane, a ponedeljkom jedite prema sledećem jelovniku:

Doručak: Limunada bez šećera

Ručak: 1 jaje, 1 dvopek, 1 paradajz (možete još jednu jabuku)

Večera: 1 dvopek, 1 paradajz (možete još jedno jaje)

Izgledajte 5 godina mlađe u 5 koraka: Rezultati se vide odmah!

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...