Pazite na zdravlje

Očistite telo od šećera za 3 dana: Jelovnik koji poništava sva štetna dejstva!

Simptomi prekmernog uzimanja šećera su hiperaktivnosti i zamor, gljivična infekcija, glavobolja, depresija, problemi sa sinusima, pospanost...
Nutricija 28.12.2015. - 16:50h Autor: stvarukusa.rs
Foto: Shutterstock

Konzumiranje šećera u umerenim količinama nije štetno po zdravlje. Međutim, većini je veoma teško da ograniči unos na preporučenu količinu, pa često i nesvesno u organizam unesu previše šećera, prenosi Stvarukusa.rs.

 

Mnogo je namirnica koje sadrže šećer, a koje su veoma često zastupljene na našem jelovniku. To su gazirani napici, pahuljice, kupovni voćni sokovi, jogurti obogaćeni raznim ukusima, pa čak i prelivi za salatu.

 

Čak i namirnice kojse se smatraju zdravim sadrže proste ugljene hidrate, a to su banane, voćni sokovi, suvo grožđe, mango...

 

Simptomi prekmernog uzimanja šećera su hiperaktivnosti i zamor (kada nivo šećera u krvi naglo padne), gljivična infekcija, glavobolja, depresija, problemi sa sinusima, pospanost. Takođe, prekomernim unosom šećera se povećava rizik od dijabetesa, srčanih problema i nastanka raka.

 

Najgori izbor za doručak: Namirnice koje čine više štete nego koristi!

 

Kako biste poboljšali zdravlje i regulisali telesnu težinu najbolje je da potpuno rešite navike da posegnete za slatkišima. Taj korak je najteži, ali i najefikasniji ako želite da se rešite zavisnosti.

 

Predstavljamo vam plan za trodnevnu detoksikaciju:

 

Prvi dan

 

Doručak: Šolja ovsenih pahulja s bobičastim voćem i semenkama suncokreta ili bademom ili kajgana od 3 jajeta
Užina: Mala činija orašastih plodova
Ručak: Bareno pileće belo meso sa činijom skuvanim i ispasiranim povrćem (bundeva, šargarepa, cvekla, pasulj) i bademom
Večera: Pečena riba s činijom kuvanog graška ili losos sa proprženim brokolijem i pečurkama

 

Upija i izbacuje nečistoće iz tela: Moćni prah pomešajte sa pola čaše vode i pijte!

 

 

Drugi dan

 

Doručak: Šolja ovsenih pahulja s bobičastim voćem i semenkama suncokreta ili bademom ili kajgana od 3 jajeta sa prokuvanim spanaćem.
Užina: Mala činija orašastih plodova
Ručak: Grilovane tikvice s crvenom i žutom paprikom i prelivom od limuna, sirćeta i majčine dušice ili salata od iseckanog zelenog i  crvenog kupusa sa iseckanom šargarepom i prelivom od maslinovog ulja, limunovog soka, peršuna i soli
Večera: Povrće pripremljeno na pari ili supa od pasulja ili pečen bakalar s grilovanim prokeljom i repom

 

Treći dan

 

Doručak: Šolja ovsenih pahulja s bobičastim voćem i semenkama suncokreta ili bademom ili omlet od 3 jajeta sa salatom od kelja, rotkvi i oraha
Užina: Mala činija orašastih plodova
Ručak: Pržen pileći batak s ruzmarinom, žalfijom i limunom ili piletina iz rerne s crnim lukom, crnim maslinama i majčinom dušicom
Večera: Pečurke sa supom od belog luka, crnog luka, šargarepe, celera i lovorovog lista ili pasat pene s pečurkama, bosiljkom i pasiranim paradajzom.

 

Sprečite srčane bolesti i zakrčenje arterija: Ove namirnice rešavaju problem!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...