Obratite pažnju

10 pravila svake dijete: Morate ih poštovati ako želite rezultat!

Nauka i praksa su potvrdile da brojanje kalorija jednostavno ne doprinosi kvalitetnoj kontroli težine
Nutricija 05.06.2015. - 19:45h Autor: Stil / zadovoljna.hr
Foto: Shutterstock

Mnoge dijete često su izuzetno iscrpljujuće, a ako i uspete da izdržite do kraja, nakon nekoliko meseci kilogrami se uglavnom vrate, bar jednim delom. Kako biste to izbegli, pročitajte deset pravila koja važe za svaku dijetu - kakav će biti rezultat zavisi da li ste ih i u kojoj meri poštovali!

 

1. Mršavite polako

 

Svi nutricionisti složiće se da je dobra i kvalitetna dijeta ona sa kojom ne mršavite više od jednog kilograma nedeljno. Ako izgubite više u tom periodu, to znači da ste osim vode i masnih naslaga izgubili i mišićno tkivo, što vam nikako nije u interesu.

 

2.Izbacite šećer, ne masti

 

Moderni nutricionisti savetuju smanjeni unos šećera, ali to ne važi i za masti! Naime, višak šećera koji unosimo kroz hranu poput testa i hleba, taloži se kao salo. Ali, uravnotežen unos masti doprinijeće osećaju sitosti i preko je potreban za dobro zdravlje!

 

Napomena: Ako u vašem režimu ishrane nedostaje masti, osećaćete umor, glad i loše raspoloženje, a nećete imati ni uspeha sa smanjenjem telesne težine.

 

Pije se 4 dana, skida 10 cm sa struka: Recept za savršenu bikini liniju!

 

3. Ne preskačite doručak

 

Kvalitetan doručak je najbolji način da započnete dan. Svaka dobra dijeta uključuje doručak koji sadrži kvalitetne proteine, dobre masti i zdrave ugljene hidrate. Ukoliko nemate ideju šta biste ujutro jeli, probajte sa pečenim ili tvrdo kuvanim jajima na hlebu od semenki ili zobenom kašom sa bobicama.

 

4. Jedite redovno

 

Sve uspešne dijete promovišu redovne, planirane obroke i zalogaje tokom dana. Možete imati i pet, šest obroka dnevno, ali važno je da budu zdravi, lagani i uravnoteženi.

 

5. Način života

 

Učinkovita rešenja za mršavljenje uključuju i promenu životnih navika i ne sadrže revolucionarne hemijske preparate ili čarobne prahove koji nezaustavljivo tope naslage. Zato ne nasedajte na senzacionalizam i budite spremni na promene ako želite da izgubite neželjene kilograme.

 

Smršajte preko noći: 5 čudesnih trikova!

 

6. Ne zaboravite proteine

 

Ključ za gubitak kilograma leži u nižem nivou šećera u krvi. Isti efekat ćete postići i redovitim uzimanjem proteina uz kalorije, obzirom da oni drže šećere pod kontrolom u organizmu.

 

7. Ravnoteža u ishrani

 

Postoji mnogo dijeta koje su bazirane na konzumaciji samo jedne vrste hrane, što nužno vodi do neravnoteže u telu. Najbolje dijete u sebi sadrže sve oblike namirnica i ne zalažu se da jedete isključivo jednu “čarobnu” hranu ili da neku nepoželjnu izbacite iz redovnih obroka.

 

8. Ne brojte kalorije

 

Nauka i praksa su potvrdile da brojanje kalorija jednostavno ne doprinosi kvalitetnoj kontroli težine. Pojesti nemasni kolačić uz kafu sa mlekom dugoročno može napraviti više štete procesu mršavljenja nego kajgana sa slaninom uz šoljicu biljnog čaja.

 

Mršavljenje bez dijete i vežbanja: Ovakva večera topi kilograme!

 

 

9. Fizička aktivnost

 

Kvalitetne dijete podrazumevaju fizičku aktivnost. Bez nje nema zdravog ni kvalitetnog mršavljenja!

 

10. Zaobiđite gotovu hranu

 

Nikako ne konzumirajte hranu koja je prošla fabričku obradu. Ona najčešće sadrži hemijske dodatke koje ne biste želeli da stavite u telo, ali jednostavno ne znate da su tu. Ukoliko neki prehrambeni proizvod na polici u prodavnici ne možete sami da napravite kod kuće, to znači da ne bi trebalo da ga jedete.

 

Moćni sagorevač masti: Napitak koji topi salo u rekordnom roku!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...