Za savršen početak dana

Započnite jutro na najbolji način: Predlozi za doručak koji će koji će vam obezbediti dovoljno energije za čitav dan!

Doručak je najvažniji obrok u toku celog dana, pa se zato pobrinite da bude bogat svim neophodnim hranjivim materijama

Nutricija 29.07.2019. - 11:32h Autor: Stil.kurir.rs
Foto: Shutterstock

Gust raspored nikako nije izgovor za preskaknje doručka. Nauka tvrdi da ukoliko ne doručkujemo postoji velika opasnost od pojave raznih upala, malaksalosti i čak insulinske rezistencije.

 

Ukoliko ne doručkujete rizikujete da kasnije u toku dana posegnete za nekom nezdravom hranom koja je puna praznih kalorija, bez značajnih nitritivnih vrednosti. 

 

Doručak, posebno onaj pun proteina, zadržaće vas duže sitima i stabilizovati nivo šećera u krvi tokom dana.

 

Donosimo vam 5 zdravih, ukusnih i brzih za pripremu, predloga za najboji početak dana. Svi ovi predlozi su odobreni od strane nutricionista.

 

 

Osim što odlično razbuđuje, kafa je sjajna i za negu: Evo na koje sve načine je možete upotrebiti!

 

Čija puding 

 

Potrebno vam je samo 5 sastojaka:

 

  • čija semenke
  • kakao prah
  • cimet
  • banana
  • mleko

 

Priprema:

 

Pomešajte čija semenke i mleko i ostavite nekoliko minuta da odstoji. Nakon toga dodajte sve ostale sastojke u blender i izmiksajte dok se ne sjedine sastojci.

 

Palčinke sa bananama

 

One su savršen i brz doručak koji je pun vlakana i proteina, a to je sve što vam je neophodno da se nivo nergije podigne na maksimum.

 

Priprema:

 

Izblendajte polovinu banane pa je pomešajte sa jednim jajetom, 1/4 šolje zoba i jednom kašičicom čija semenki. Možete da dodate i ekstrakt cimeta i vanile. Smesu pecite u tiganju koji ste namazali uljem prethodno.

 

 

 

Na skroz prirodan način sprečite migrenu, kašalj i temperaturu: Ove biljke eliminišu mnogo tegoba!

 

 

Tečni obrok

 

Za njegovu pripremu će vam biti potrebno svega nekoliko minuta, pa je odličan za dane kada ste u žurbi.

 

Priprema:

 

Pomešajte jednu šolju bademovog mleka, jednu šolju zamrznutih borovnica i malo čija semenki i lana. Dodajte i jednu kašiku bademovog maslaca za dodatni izvor vlakana i zdravih masti. Ovajobrok će vas razrbuditi bolje od bilo koje kafe. 

 

Grčki jogurt i orašasti plodovi

 

Grčki jogurt sadrži oko 15 grama proteina po porciji, a mešanjem saorašastim plodovima obezbedićete više proteina kao i masoća koje su odlične za zdravilje srca.

 

Jaja

 

Jaja u kombiaciji sa povrćem obezbedice veliku količinu proteina koji će vam obezbediti snagu, dok će povrće obezbediti veliku količinu vlakana. Sve što vam je potrebno za savršeno započinjanje dana. 

 

 

 

Recite zbogom celulitu: 3 efikasna načina za uklanjanje pomorandžine kore!

 

 

(stil.kurir.rs)

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...