Realno

Ana ima trbušnjake kao kamen: Ali kada sedne, salo kipi na sve strane! (FOTO)

Ana je fitnes trener i provodi sate vežbajući, ali slikano iz određenog ugla, njeno telo nije savršeno
Fitnes 02.05.2017. - 21:23h Autor: jutarnji.hr
Foto: Printscreen/ Instagram/ Annavictoria

Lični trener i stručnjak za fitnes Ana Viktorija nema slučajno 1.3 miliona pratilaca na Instagramu: naime, vojsku fanova zaradila je svojom iskrenošću, a fotografija koja ju je proslavila je ona na kojoj pokazuje kako i njen stomak izgleda sasvim drugačije dok sedi i da se radi samo o drugačijem uglu slikanja.

 

Ali klijenti vole Viktoriju i zbog njenog vodiča za fit telo, odnosno dvanaesto nedeljnog programa sa svakodnevnim vežbama i planom ishranom koji obećava sagorevanje masnoća i formiranje tela.

 

Viktorija je nedavno za Insajder otkrila dva najveća mita o vežbanju i mršavljenju u koje ljudi još uvek slepo veruju.

 

Kineziolog tvrdi: Siguran način da smšate brzo, a da se kilogrami nikad ne vrate!

 

A post shared by Anna Victoria (@annavictoria) on Apr 27, 2017 at 9:11am PDT

 

1. Ne morate da jedete manje da biste videli rezultate

 

Ako zamenite dosadašnje obroke s onim zdravim, trebaće vam zapravo mnogo više količinski da nadoknadite dosadašnje kalorije. Na primer, ako tri šoljice testenine zamenite sa tri šoljice spanaća, unećete u organizam samo 21 kaloriju umesto 588. Verovatno ćete morati da pojedete još spanaća da utolite glad, posebno ako vam želudac krči nakon treninga.

 

Ali to ne znači da možete da jedete celi dan "razuzdano" - konstantno unoseći više kalorija nego što je telu potrebno rezultirat će nakupljanjem kilograma. Isto tako strogo redukovanje kalorija i porcija može usporiti napredak, objašnjava Viktoria. Sve je u pronalasku prave ravnoteže.

 

2. Nemojte verovati u priče da će vas dizanje tegova "nabildovati"

 

"Pune žene se boje tegova jer misle da će postati premišićave, što apsolutno nije istina," komentariše Viktoria.

 

Vežbom disanja skinuo 13 kg i 12 cm sa struka: Zvuči nemoguće, ali svakome uspeva! (FOTO)

 

A post shared by Anna Victoria (@annavictoria) on Jan 16, 2017 at 3:12pm PST

 

"Rekla bih kako 98 posto žena neće dobiti velike mišiće osim ako tome teže. Ne događa se to slučajno," napominje Viktoria i objašnjava kako žene imaju mnogo manji nivo testosterona, hormona koji igra veliku ulogu u izgrađivanju mišića, od muškaraca. Stoga se morate zamarati da ćete nakon nedelju dana u teretani izgledati kao bodibilder.

 

"Ja dižem tegove pune četiri godine pa nemam velike i napumpane mišiće," zaključuje Viktoria i objašnjava kako njene klijentkinje na kraju požele čvrsto i zdravo telo, a ne mršavo.

 

Ako želite ovakve trbušnjake: 7 dana radite ovu vežbu! (VIDEO)

 

A post shared by Anna Victoria (@annavictoria) on Mar 4, 2017 at 6:19pm PST

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...