Sjajni rezultati

6 najmoćnijih efekata plivanja na ljudsko telo i um: Bolje vežbe od ove nema!

Potrudite se da plivate bar tri puta nedeljno 

Fitnes 23.05.2020. - 12:43h Autor: Stil.kurir.rs
Foto: Profimedia

Koliko god da imate godina, postoji jedna univerzalna "karta" za dobro fizičko i mentalno zdravlje - plivanje.

 

Ova aktivnost ne pruža vam samo trening za celo telo, već može i da vam pomogne da se izborite sa depresijom, budući da plivanje oslobađa endorfin, hormon zadužen za pozitivne misli i osećanja.

I to nije sve - evo na kojih 6 načina vam još plivanje pomaže!

 

1. Bolji kapacitet pluća

 

Redovno plivanje je odličan način da ojačate svoja pluća. Zapravo, studije govore da su u tome bolje čak i od joge! To je rezultat toga što plivanje povećava elastičnost mišića u plućima i grudima.

 

2. Jači zglobovi

 

Dok plivate, ne osećate čak 90 % svoje težine, pa je ova vežba idealna za ljude koji pate od bolova u zglobovima uzrokovanih, na primer, artritisom. To dalje znači da će redovno plivanje pomoći da smanjite rizik od pogoršavanja bolesti jer će mišići imati redovnu vežbu, uključujući i one oko zglobova, i postaće jači.

 

Nevidljiva gimnastika čuvenog doktora: 6 minuta dnevno i svi suvišni kilogrami će nestati u rekordnom roku!

foto: Shutterstock

3. Prava i zdrava leđa

 

Ako patite od hroničnog bola u leđima, plivanje će vam pomoći jer gradi leđne mišiće.

 

4. Mršavije telo

 

Plivanje tri puta nedeljno je sjajan način da sagorite još više kalorija dok istovremeno jačate mišiće. Tokom 30-minutnog plivanja sagorećete čak 500 kalorija, što je dvostruko više nego broj kalorija koji se sagori tokom šetnje.

 

5. Usporeno starenje

 

Studije su pokazale da ljudi koji tri puta nedeljno preplivaju od 3 do 4,5 km usporavaju proces starenja i izgledaju mlađe i nekoliko decenija.

 

6. Bolji san
 

Plivanje čini čuda i za vaš um i san. Dokazano je da je plivanje jedan od najboljih načina za lečenje nesanice.

 

(Stil.kurir.rs)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...