lako do vitke linije

Čarobni saveti za vitku liniju: Na zdrav način smršajte 5 kilograma za samo 4 nedelje bez bumerang efekta!

U nastavku pročitajte na koji način možete izgubiti kilograme, a da vam zdravlje ne bude ugroženo

Lepi & Zdravi 23.09.2019. - 17:24h Autor: Stil/Miss.24.sata.hr
Foto: Profimedia

Svaka žena želi da ima vitku liniju, ali nekima to ne polazi za rukom koliko god da se trudile. Dijete su veoma popularne u današnje vreme i mnoge žene im pribegavaju, ali nisu na dobrom glasu jer donose samo privremeni uspeh. Kilogrami se brzo vraćaju i onda smo u istom problemu.

 

Smršati 5 kilograma za 4 nedelje zvuči veoma primamljivo. Međutim, može li se to postići, a da nije štetno za zdravlje?

 

Šta nam donose radikalne dijete?

 

Kao prvo – uvek je zdravije postepeno gubiti kilograme. Radikalne dete će verovatno doneti brz uspeh, ali pazite se bumerang efekta. Naime, čim počnete normalno da jedete, kilogrami će se vratiti. Čim se vratite uobačijenoj ishrani počnete, kilogrami će se brzo vratiti.

 

Stoga, pazite stalno na ishranu. Naučite koje su zdrave namirnice, postavite visoke ciljeve i dajte telu vremena.


Trajno mršavljenje

 

Zdravom ishranom, fizičkom aktivnošću, i ponekad konzumiranjem slatkiša  moguće je trajno smršati. 

 

Verovatno nećete izgubiti 5 kilograma za 4 nedelje. Ali, duže ćete zadržati vitku liniju ako polako izgubite 5 kilograma. Naime, kilogrami se ređe vraćaju ako prihvatite nove prehrambene navike.


Kako smršati 5 kilograma u 2 nedelje?

 

Ne obraćajte pažnju na slogane poput „5 kilograma za 4 nedelje“: to ne ide! Osim ako totalno ne izbacite jelo iz plana ishrane, a to nema nikakvog smisla. Naime, jesti i istovremeno mršaviti to funkcioniše.

 

Kako treba da izgleda plan ishrane

 

Promena prehrambenih navika je najbolji način zdravog mršavljenja.

 

  • Dnevno pijte dosta tečnosti - najmanje 3 litra vode ili nezaslađenog čaja!
  • Ujutro konzmirajte ugljeno hidrate. Nakon noćnog posta važno je da  napunite organizam glukozom. Hleb, musli ili voće – sve je dozvoljeno.
  • Za ručak možete jesti sve. Vaše telo je aktivno i tada može dobro preraditi ugljeno hidrate u kombinaciji s belančevinama i masnoćama.
  • Lagana šetnja posle ručka znatno će poboljšati izmenu materija.
  • Uveče treba da jedete belančevine – ( povrće ili salatu). Što ranije jedete, to će vaše telo imati više vremena za razgrađivanje masnoća.

 

Čudesan napitak za mršavljenje: Uz pomoć ove dijete izgubićete 3 kilograma za 4 dana! (RECEPT)

foto: Shutterstock


Saveti koji pomažu da smršate 5 kilograma za 4 nedelje

 

Umesto namirnica od belog brašna konzumirajte integralne. Duže će vas držati sitom jer sadrže više balastnih materija.

  •  Kod mlečnih proizvoda koristite malomasne.
  •  Jedite meso, ako baš morate, dvaput nedeljno, ali male porcije.
  • Slatkiše, brzu hranu i masna jela nemojte skroz izbacivati, već konzumirajte male porcije i nemojte ih jesti svaki dan. 
  • Pokušajte polako da jedete.
  •  Svake večeri zapišite obroke koje ste pojeli tokom dana i vodite dnevnik ishrane.
  • Mnogi ljudi kada su pod stresom pokušavaju da se oraspolože hranom, ali to nije dobra ideja. Bolje pokušajte sa šetnjom ili sportom.
  • Trudite se da ne pijete alkoholna pića jer u njima leži puno skrivenih kalorija.
foto: Profimedia

Nikako ne radite sledeće stvari

 

•  Nemojte da budete pod stresom od brojanja kalorija

•  Nemojte jesti previše šećera

•  Izbegavajte tečne kalorije u obliku slatkih napitaka, alkohola i sl.

  • Nemojte stajati na vagu svaki dan
  • Nemojte prestati da jedete

 

42 najbolja trika za mršavljenje: Male cake koje donose neverovatan rezultat!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...