5 dana

Anticelulit jelovnik: Korigujte ishranu i rešite se narandžine kore! (JELOVNIK)

Pročitajte primer idealnog petodnevnog jelovnika.

Nutricija 26.04.2018. - 09:56h Autor: Zadovoljna.hr
Foto: Profimedia

Ne morate da budete gladni ili da potpuno izbacite šećer, dovoljno je samo da korigujete ishranu. Predlažemo vam jelovnik koji vam može pomoći.

 

Ako želite da smanjite vidljivost i obim celulita na telu, neka na vašem meniju budu zastupljeni proteini (kao što su riba, nemasno meso i mlečni proizvodi), zdrave masnoće (avokado, orašasti plodovi, masna riba) složeni ugljenokohidrati (žitarice, batat, integralni pirinač) – i to upravo tim redosledom.

 

Namirnice koje stvaranju celulit svakako su rafinirani šećeri, gazirana pića i proizvodi od belog brašna i manjak vode.

 

Pročitajte primer idealnog petodnevnog jelovnika.

 

1. DAN

 

Čaša mlake vode s pola limuna

 

Doručak : ovsena kaša + prstohvat cimeta + 1 kašičica čia semenki

Užina: 1 šaka badema

 

Ručak: 130 g mesa po izboru (npr. pileća prsa) + 40 g pirinča+ 200 g kuvanog povrća po odabiru + 1 kašika maslinovog ulja

 

Užina: Jagode 100g

 

Večera: 80 g tunjevine + salata od zelenog lisnatog povrća + 2 kašika maslinova ulja

 

Jelovnik sreće i zadovoljstva: Ove namirnice podstiču bolje raspoloženje!

foto: Shutterstock

2. DAN

 

Čaša mlake vode s pola limuna

 

Doručak: 2 kuvana jaja + integralni tost + 1 kašičica nemasnog sirnog namaza

Užina: proteinska pločica

 

Ručak: povrćno varivo po izboru

 

Užina: jabuka 100g

 

Večera: 150 g oslića (ili druge bele ribe) + 250 g kuvanog povrća (brokuli, karfiol, šargarepa) + 1 kašika bundevinog ulja

 

3. DAN

 

Čaša mlake vode s pola limuna

 

Doručak: ovsena kaša + 1 kašićica čia semenki + 1 šaka borovnica

 

Užina: 20 g badema

 

Ručak: 150 g ćurećih prsa + 300 g batata pečenog bez masnoće + salata matovilac + 1 kašika maslinovog ulja

 

Užina: grejp (komad)

 

Večera: 130 g pilećih prsa + 200 g kuvanog brokolija + 1 kašika maslinovog ulja

 

Dijeta za potpuni oporavak kose: Ako šamponi i maske ne pomognu, ovo je sigurno rešenje! (JELOVNIK)

foto: Shutterstock

4. DAN

 

Čaša mlake vode s pola limuna

 

Doručak: omlet od 2 jaja + 50 g avokada

 

Užina: 20 g lešnika

 

Ručak: 200 g filea lososa + porcija blitve s mladim krompirom + 1 kašika maslinovog ulja

 

Užina: 150 g grčkog jogurta

 

Večera: posni sir 200 g + 50 g jagoda ili borovnica

 

5.DAN

 

Čaša mlake vode s pola limuna

 

Doručak: Smoothie: 70 g avokada + 3 dl bademovog mleka + 3 šake spanaća + 1 kašičica cimeta

 

Užina: 20 g lešnika ili badema

 

Ručak: 200 g filea tune + mladi krompir kuvan u ljusci + 1 kašika maslinovog ulja

 

Užina: integralni keker + 1 kašika maslaca od kikirikija

 

Večera: 130 g pilećih prsa + sveže povrće po želji + 1 kašika maslinovog ulja

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...