Obratite pažnju

5 grešaka zbog kojih nemate ravan stomak: Izgladnjivanje i preparati za mršavljenje vam ne pomažu!

Ne preterujete sa trbušnjacima - oni će ojačati mišiće, ali oni se neće videti dok se ne rešite masnih naslaga. Zato trbušnjake kombinujte sa kardio vežbama
Nutricija 10.05.2014. - 19:33h
Foto: Thinkstock

Sve žene žele da imaju ravan stomak, pogotovo leti. Da biste zablistale u bikiniju najvažnije je da se pravilno hranite i da vežbate, ali i da ne ponavljate greške zbog kojih se sav vaš trud neće isplatiti. Otkrivamo vam 5 grešaka zbog kojih vaš stomak nije ravan.

 

1. Preterivanje sa trbušnjacima

 

Svi imamo mišiće na stomaku, ali su oni zbog masnih naslaga skriveni. Trbušnjaci će ojačati mišiće, ali oni se neće videti dok se ne rešite masnih naslaga. Zato trbušnjake kombinujte sa kardio vežbama.

 

OVDE pogledajte koja je to vežba za celo telo koja zateže stomak, noge i guzu.

 

2. Izgladnjivanje

 

Izgladnjivanje samo može da šteti vašem zdravlju. Usporiće metabolizam, a organizam neće dobijati preko potrebne nutritijente za očuvanje zdravlja. Zato nemojte da se odričete hrane, već jedite manje obroke i jedite češće.

 

Isprobajte detoks napitak za ravan stomak - vodu u kombinaciji sa zdravim namirnicama, a recept pročitajte OVDE.

 

3. Preparati za mršavljenje

 

Svakodnevno možete da vidite reklamu za novi proizvod koji obećava čudesne rezultate. Ali, magični preparati za mršavljenje samo će da isprazne vaš novčanik dok će stomak da ostane isti. Umesto kupovanja različitih tableta i suplemenata za mršavljenje, novac radije potrošite na članarinu za teretanu.

 

4. Dijetalni proizvodi

 

Dijetalna hrana čini se dobrim i zdravim izborom, ali istina je da neretko sadrži mnogo šećera i veštačkih sastojaka koji nisu potrebni našem organizmu. Umesto kupovnih dijetalnih proizvoda, odlučite se za prirodne zamene visokokaloričnih namirnica. Preporučljivije je da jedete više svežeg voća i povrća umesto da jedete dijetalne namirnice čiji vam sastav nije u potpunosti poznat.

 

Vreme je da budete sitniji i mršaviji - OVDE pročitajte kako da prepoznate kada ste siti.

 

5. Izbegavanje ugljenih hidrata

 

Umesto da potpuno odustanete od ugljenih hidrata, bolje je da ih unosite u manjim količinama. Postepeno smanujte količinu dok ne budete zadovoljni svojim ishranom.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...