PLAN ISHRANE

Ovako se hrani Madona: Ova dijeta topi salo do poslednjeg grama za samo mesec dana! (JELOVNIK)

Zahvaljujući ovom planu ishrane sa kilažom nikad nije imala problema

Nutricija
Autor:
Foto: Profimedia

Iako ima 62 godine, popularna pevačica ima savršenu liniju. Ovaj režim ishrane specijalno za Madonu je napravio njen lični trener i nutricionista.

Ova dijeta daje rezultate, ali ne preko noći. Za sedam dana je moguće izgubiti 1 kilogram, ali je najzdravija varijanta i obećava da se kilogrami neće vratiti. Značajnije rezultate ćete primetiti nakon mesec dana.

Ovo najpreporučljiviji način mršavljenja, posebno ukoliko želite da zadržite novu liniju. Osnovno pravilo glasi, unosite masti, proteine i ugljene hidrate u odnosu 30:30:40.

Ugljeni hidrati moraju biti složeni, a to su povrće, voće, integralne žitarice, a ne oni loši poput belog hleba, belog pirinača, brze hrane, šećera i testenina.

Masti su obavezne, jer smanjuju osećaj gladi, stimulišu rad mozga i daju osećaj zadovoljstva. Na kofein zaboravite, a da bi ste održali zdrav odnos (masti, proteini, ugljeni hidrati), jedite punu šaku proteina, a ugljenih hidrata duplo više. Prelive za salate i ulja koristite umereno.

Već godinama svako jutro započinje na ovaj način: Zato i u 6. deceniji ima brutalnu figuru! (FOTO)

Primer menija

Doručak: tost sa dva belanceta i jednim jajetom; jabuka, narandža ili kruška Ručak: pileća ili ćureća prsa u sendviču sa hlebom od integralnih žitarica i malo majoneza. Večera: jedna porcija proteina (riba, pileća prsa ili krta junetina), mnogo povrća, mala porcija testenine od integralnih žitarica i pola malog pečenog krompira.

Vežbanje

Što se fizičke aktivnosti tiče, potrebno je da izdvojite sat vremena 3 puta nedeljno. Idealan trening se sastoji od pola sata kardio programa, 20 minuta vežbi snage i vežbi za oblikovanje i 10 minuta istezanja.

Neverovatna transformacija bivšeg zavisnika od alkohola: 4 godine nije okusio piće, na mišićima mu svi zavide! (FOTO)

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...