LAKO DO VITKE LINIJE

Sagorevaju salo, a istovremeno grade mišiće: Ove namirnice će vam preoblikovati celo telo!

Pravi izbor namirnica može puno da uradi za organizam 

Nutricija 26.01.2020. - 21:12h Autor: Stil.kurir.rs
Foto: Shuterstock

Ako ste rešili da se uhvatite u koštac sa nakupljenim kilogramima, osnovno pravilo, kad je reč o ishrnani, da ona mora da se bazira na velikom unosu proteina.

 

Španski nutricionista Giljermo Gomez otkrio je kako najlakše doći do idealne kilaže, a pritom se ne mučiti previše.

 

Mršavljenje bi trebalo da se odvija u dve faze. Faza pravilne ishrane i faza kada biste uveli i trening. 

 

Da biste postigli zavidnu fizičku formu i izgled, on preporučuje da prvo radite na izgradnji mišića pravilnom ishranom nekoliko nedelja, a zatim počnete sagorevanje masti treninzima.

 

Hrana bogata proteinima čini osnovu u ovom planu. Pre svega, jaja koja sadrže leucin, aminokiselinu koja pomaže mišićima da rastu.

 

U prvoj fazi ishrana bi trebala da se bazira na namirnicama koje su bogate proteinima uz konzumiranje svežeg povrća

Namirnice koje su bogate proteinima su: 

 

  • Jaja
  • Crveno meso
  • Pileće meso
  • Tvrdi sir
  • Žitarice od celog zrna
  • Riba 
  • Mahunarke

 

Poenta ove ishrane je da se mišići formiraju pre nego što se krene u razgradnju masti. Već u prvoj fazi kada se prebacite na ishranu bogatu proteinima, a izbacite šećer i masti primetićete da kilogrami počinju da nestaju.

 

Kada nakon nekoliko nedelja uvedete i lagane treninge, rezultati će biti vidljivi još brže. Bez fizičke aktivnosti nema potpunih rezultata, ali i proteini ovde igraju važnu ulogu. Oni su jedini sastojak namirnica koji može da izgradi mišiće.

 

(stil.kurir.rs)

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...