Vredi probati

Mini trening od dva pokreta daje vrhunski rezultat: Supervitko telo uz tako malo napora!

Ne oduzima mnogo vremena, a transormisaće vam telo u rekordnom roku

Fitnes 20.03.2018. - 11:42h Autor: Stil
Foto: Shutterstock

Iako možda zvuči nestvarno, istina je - postoji trening od samo dva pokreta. Praktično, ovo je ostvarenje snova svih ljudi koji ne vole da vežbaju, jer se uz minimum truda aktiviraju najveće grupe mišića i postiže fenomenalan rezultat.

 

Fitnes zvezda Betina Gozo osmislila je ovaj mini trening, a u pitanju su dve vežbe - čučanj sa potiskom iznad glave i pokret koji je nazvala "sečenje drva u klečenjem položaju".

 

"Obožavam da kombinujem ova dva pokreta jer aktiviraju celo telo, budući da uključuju veliki broj mišića i ubrzavaju rad srca", otkriva Betina.

 

Ovaj trening je idealan za ljude koji nemaju mnogo slobodnog vremena - zahteva svega nekoliko minuta! Obe vežbe rade se u tri serije, između serija odmarajte koliko mislite da morate ili koliko imate vremena.

 

Ova vežba spašava od 8 bolesti: Najbolji trening za izgled i zdravlje!

 

A post shared by Dwayne Johnson (@ctsperformance) on

Vežba "sečenje drva u klečenjem položaju"

 

Ova vežba se tako zove zato što tako i izgleda. Kleknite na levo koleno, uzmite teg ili flašicu s vodom u obe ruke i držite uz levu butinu, tako da vam je leva ruka skroz isružena duž tela. Zatim podižite sa obe ruke teg dijagonalno u suprotnom smeru, što više iznad glave sa rukama ispravljenim u laktovima, pomerajući kukove i torzo u desno, pa se vratite u početni položaj. Uradite 10 ovakvih ponavljanja.

 

"Ovaj pokret jača zadnjicu, kukove i gornji deo tela. Dok izvodite vežbu, držite stomačne mišiće stegnute, za još bolji rezultat. Što je teg teži, rezultat će biti bolji i brži", savetuje Betina.

 

Ravan stomak do leta: Smutijem od šargarepe do čudotvornih rezultata!

Čučanj sa potiskom iznad glave

 

Stanite u raskoračni stav tako da vam stopala budu u širini ramena. Uzmite po teg u svaku ruku, savijte ruke u laktovima uz telo, tako da vam se tegovi gotovo naslanjaju na ramena. Savijte kolena lagano i spustite se u čučanj, a dok ustajete podignite ruke s tegovima uvis, tako da ih potpuno ispravite, a tegovi vam budu iznad glave. Uradite 10 ponavljanja.

 

"Bukvalno ćete zapaliti najveće grupe mišića, a kada srce počne jače da lupa, znajte da su kalorije počele da se tope većom brzinom. Dok ustajete iz čučnja, stegnite mišiće zadnjice - biće vam lakše, a guza će izgledati sjajno", poručuje Betina Gozo.

 

(Stil.kurir.rs)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...