Pobedite sami sebe

Letnji izazov: Jedna vežba, 4 minuta, 28 dana, novo telo!

Prihvatite izazov zajedno sa hiljadama drugih ljudi i dovedite svoje telo u savršenu formu
Fitnes 05.06.2015. - 11:22h Autor: prirodni-lijek.blogspot.com
Foto: Shutterstock

Prihvatite izazov sa hiljadama drugih ljudi i dovedite svoje telo u savršenu formuIzdržaj je jedna od najefikasnijih vežbi za jačanje središnjeg dela tela. Početnicima verovatno izgleda toliko jednostavno, pa je često preskaču. Ovakve vežbe otopiće vam masne naslage i ojačati mišiće leđa i trupa, zadnjice, ruku i nogu.

 

Neobičan način da dobijete motivaciju za vežbanje: Proveren recept Sofije Vergare! (FOTO)

 

Plank je zapravo izdržaj u gornjoj poziciji skleka, a mišići rade na sličan način kao kod sklekova - ne izdužuju se niti se krate, nego se dubinski jačaju i postaju izdržljiviji.

 

"Plank-izazov" osmišljen je tako da se kroz četiri nedelje postupno povećava vreme provedeno u izdržaju. Počinje se sa 20 sekundi, a konačni cilj je postići četiri minute neprekidnog planka. U završnoj fazi, vaše telo će biti spremno i za veće izazove, a mišićna masa biće naglašena.

 

Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock

Kod planka je vrlo važan ispravan položaj za izvođenje vežbe. Kada se podignete na laktove i oslonite na nožne prste, najvažnije je da vam gornji deo tela bude u ravnoj liniji.

 

Dubokim udahom i mišićima trbuha kontrolišete da vam srednji deo trupa ne propadne, a vrat i glava neka budu u produžetku leđa. Težinu rasporedite na laktove i noge tako da napregnete mišiće zadnjice.

 

Nakon što savladate ispravan položaj, preostaje vam samo da pobedite sami sebe u izazovu koji traje 28 dana.

 

Kako izgleda vaš stomak: Otkrijte koji ste tip i ovako ga učvrstite!

 

Dan 1 – 20 sekundi

 

Dan 2 – 20 sekundi

 

Dan 3 – 30 sekundi

 

Dan 4 – 30 sekundi

 

Dan 5 – 40 sekundi

 

Dan 6 – odmor

 

Dan 7 – 45 sekundi

 

Dan 8 – 45 sekundi

 

Dan 9 – 60 sekundi

 

Dan 10 – 60 sekundi

 

Dan 11 – 60 sekundi

 

Dan 12 – 90 sekundi

 

Dan 13 – odmor

 

Dan 14 – 90 sekundi

 

Dan 15 – 90 sekundi

 

Dan 16 – 120 sekundi

 

Dan 17 – 120 sekundi

 

Dan 18 – 150 sekundi

 

Dan 19 – odmor

 

Dan 20 – 150 sekundi

 

Dan 21 – 150 sekundi

 

Dan 22 – 180 sekundi

 

Dan 23 – 180 sekundi

 

Dan 24 – 210 sekundi

 

Dan 25 – odmor

 

Dan 26 – 210 sekundi

 

Dan 27 – 240 sekundi

 

Dan 28 – izdržite koliko god možete

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...