U TOP FORMI

Nakon 50. fizička aktivnost je obavezna: Ove 4 vežbe su ključ dobre forme!

Kada zakoračite u zrele godine vežbanje mora da postane redovno 

Fitnes 22.10.2019. - 14:52h Autor: Stil/Miss7Zdrava.24.Sata.hr
Foto: Shutterstock

Osim što će pomoći u održavanju kondicije i dobrog izgleda, vežbanje ima mnogo benefita koje nosi sa sobom. Ukoliko redovno odlazite u teretanu to će pomoći u smanjenju depresije i lošeg raspoloženja, ali će i ojačati kongitivne sposobnosti.

 

Fizička aktivnost je poželjna u svakom životnom dobu, ali nakon 50. rođendana ne biste trebali da je odlažete, jer ćete značajno usporiti proces starenja.

 

Stručnjaci za zdravlje su istraživali i zaključili da su ove vežbe najbolje za telo. One će aktivirati najznačajnije grupe mišića i održati vitalnost organizma.

 

Ove 4 vežbe su najbolji izbor: 

 

Sklekovi

 

Odlična vežba jer vam za njeno izvođenje nije potrebna dodatna oprema. Osim toga, sklekovi će aktivirati većinu mišića na telu.

 

Stalno vam pada glava od umora: Nedostatak ovog vitamina može biti krivac!

foto: Profimedia

Veslanje

 

Ova vežba na najbolji način aktivira mišiće ruku i leđa, a jaka leđa su vrlo važna jer zahvaljujući njima sprečavate bolove koji nastaju u predelu lopatica, donjeg dela leđa, pa čak i nogu.

 

Čučnjevi

 

Idealna vežba za noge, zadnjicu i donji deo leđa. Izvođenjem čučnjeva, ojačaćete mišiće, pokretljivost i poboljšati držanje.

 

Spremite se za hladne jesenje dane: Savršena knjiga za samo 199 dinara!

foto: Shutterstock

Iskoraci

 

Sjajni za ojačavanje donjeg dela tela, ali i za pravilno držanje.

 

Baka (73) je zbog gojaznosti imala visok pritisak i holesterol: Onda je izgubila 60 kilograma i više ne pije lekove! (FOTO, VIDEO)

foto: Shuterstock

 

Pozivamo vas na poslednju interaktivnu radionicu o značaju prevencije raka dojke: Uz podršku magazina Lena i kompanije Avon

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...