Humanitarna i edukativna akcija

Pozivamo vas na poslednju interaktivnu radionicu o značaju prevencije raka dojke: Uz podršku magazina Lena i kompanije Avon

Rak dojke je najčešći maligni tumor i jedan od vodećih uzročnika prevremene smrti kod žena i u Srbiji i svetu

Lepi & Zdravi
Pozivamo vas na poslednju interaktivnu radionicu o značaju prevencije raka dojke: Uz podršku magazina Lena i kompanije Avon
Foto: Promo

Treća Ružičasta radionica, posvećene prevenciji raka dojke, biće održana u sredu, 23. oktobra, na Filozofskom fakultetu u Novom Sadu sa početkom od 12 časova.

Radionica će biti prvenstveno fokusirana na prevenciju raka dojke edukacijom žena o faktorima rizika za maligne bolesti i samopregledu dojki kao prvom koraku u zaštiti zdravlja savremene žene. Pored stručnjaka iz ove oblasti, studentkinje će imati priliku da čuju i iskustvo žene koja je uspešno savladala ovu opaku bolest, dobiju odgovore na brojna pitanja koja su ih mučila i nauče da izvrše pregled svojih grudi.

Program:

12.00-13.30 – “Važnost prevencije i ranog otkrivanja raka dojke”

13.30-14.00 – Pink party

Govornici:

Doc. dr Nataša Prvulović Bunović, radiolog na Institutu za onkologiju Vojvodine

Dr Ivana Novakov, psiholog na Institutu za onkologiju Vojvodine

Vesna Imbronjev, specijalista strukovna sestra Doma zdravlja Novi Sad

Radoslava Mazalica, žena koja je pobedila bolest

Sonja Knežević, predstavnica kompanije Avon

Cilj ove kampanje koju Adrija medija grupa sprovodi u saradnji sa kompanijom Avon jeste da se podigne svest mladim ženama o tome koliko su prevencija i rana dijagnostika važni u borbi protiv raka dojke. Rak dojke je najčešći maligni tumor i jedan od vodećih uzročnika prevremene smrti kod žena i u Srbiji i svetu. Otkriven u ranoj fazi, rak dojke može biti izlečiv u 90 odsto slučajeva.

Avon akcija za borbu protiv raka dojke u Srbiji ove godine obeležava 15 godina postojanja, a od pokretanja do danas prikupila je i donirala više od pola miliona dolara (500.000 $). Vrednom donacijom doprineli su kupovini potrebne opreme za ranu dijagnostiku, podizanju svesti o važnosti prevencije i podršci programima koji pružaju neophodnu obuku i informacije ženama u borbi protiv raka dojke.

Na Svetski dan zdravlja, u okviru Avon akcije za borbu protiv raka dojke, pokrenuta je aplikacija #čekiraj, sa ciljem podsećanja javnosti da su dovoljna samo tri dodira telefona da se nauče osnovni pokreti za samopregled grudi. #Čekiraj vas vodi kroz tri jednostavna koraka kojima se simuliraju osnovni pokreti za samopregled grudi. Nakon pravilno pređenih koraka moguće je pogledati i video sa detaljnim instrukcijama. Na taj način, za svega jedan minut, korisnici mogu naučiti da obavljaju pregled koji je jednostavan metod provere i vrlo bitan korak u ranom otkrivanju najčešćeg malignog oboljenja kod žena.

Avon sredstva prikuplja prodajom posebnih proizvoda sa ružičastom vrpcom, čiji je sav prihod namenjen podršci programa za borbu protiv raka dojke https://www.avon.rs/bcc-crusade.

Adrija Medija grupa i kompanija Avon će poslednju Ružičastu radionicu organizovati za studentkinje Novog Sada. Prethodne dve uspešno su završene u Kragujevcu i Beogradu.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs