prečica za vitku liniju

10 minuta dnevno je dovoljno: Evo kako da izgubite suvišne kilograme uz minimalan napor!

Ako niste ljubitelj teretane i dugih i iscrpnih treninga, a sam odlazak u teretanu vam izaziva osećaj nelagode, ili jednostavno nemate dovoljno slobodnog vremena, ova vest će vas sigurno obradovati.

Fitnes 19.06.2019. - 15:50h Autor: Stil.kurir.rs
Foto: Shutterstock

Sve što vam je potrebno za postizanje rezultata je malo slobodnog prostora i 10 minuta vremena dnevno.

 

Caka ovakvog programa je u tome da se dnevna aktivnost svede na 10 minuta intezivnog treninga, što ćete priznati zvuči bolje od sat vremena znojenja u teretani. Ono što je najbitnije je da trening radite povećanim intenzitetom, kako bi potrošnja kalorija bila veća.

 

Ovakav trening bi trebao da bude isključivo kardio, a najbolja aktivnost te vrste je preskakanje konopca, kažu fitnes instruktori.


Osim što troši dosta kalorija preskakanje vijače nije ni malo dosadna aktivnost.

 

Za ovakav vid gubljenja kilograma potrebno je strpljenje. Rezultati će biti vidljivi, ali ih ne očekujte preko noći. Dajte sebi fore mesec dana da rezultati postanu vidljivi.

 

Zategnite zadnjicu i noge za 10 dana: Sve što treba je da hodate ovako! (VEŽBE)

foto: Profimedia

 

Osim toga, trening mozete ponoviti i dva puta u toku dana , pa će ovaj proces biti znatno brži.

 

Pustite muziku, konopac u ruke i uhvatite se u koštac sa tim suvišnim kilogramima.

 

Figura iz snova: Radite ovu vežbu 2 minuta dnevno i imaćete zategnuto telo!

 

 

(stil.kurir.rs)

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs