Odmah počnite

Jedite 1 kašiku kokosovog ulja dnevno: Metoda najzdravijih ljudi na svetu!

Ne samo da vam pomaže u gubljenu kilograma, već i smanjuje opasne i uporne masti u predelu stomaka i sprečava bolesti srca
Lepi & Zdravi 27.09.2016. - 13:14h Autor: webtribune.rs
Foto: Profimedia

Ako želite da oslabite brže, trebalo bi da razmislite o dodavanju kokosovog ulja u svoju zdravu ishranu.

 

Kokosovo ulje je odlično za mršavljenje i treba da bude deo svačije ishrane, jer može da smanji glad i drži vas sitim duži vremenski period.

 

Propolis kao jedini lek: Evo šta sve leči i kako se primenjuje!

 

Kokosovo ulje je takođe dobro za jačanje energetskog nivoa čime pomaže u sagorevanju više masti. Najbolja stvar kod mršavljenja sa kokosovim uljem jeste to što ne samo da vam pomaže u gubljenu kilograma, već i smanjuje opasne i uporne masti u predelu stomaka. Ovo masno tkivo je takođe poznato kao visceralna masnoća.

 

Ali, osim mršavljenja, tu su i sjajne prednosti koje pozitivno utiču na vaše zdravlje:

 

- Poboljšava nivo holesterola i smanjuje rizik od srčanih oboljenja
- Pomaže da dođete u stanje ketoze, što je vrlo značajno za skidanje masnih naslaga
- Pomaže vašem telu u borbi protiv infekcija
- Smanjuje upale i pobošljava zdravlje štitne žlezde
- Hidrira kosu i kožu

 

Smršao sam 70 kilograma: I vi ćete, ako budete uradili ovih 10 stvari! (FOTO)

 

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

 

Da li ste znali da su ljudi koji jedu puno kokosa najzdraviji ljudi na svetu?

 

Da li je kokosovo ulje dobro za vas?

 

Neki ljudi iskuse izuzetno visok nivo holesterola dok su na ketogenskoj dijeti sa vrlo niskim unosom ugljenih hidrata. Iako mnoge studije nisu pronašle vezu između visokog nivoa holesterola i srčanih oboljenja, još uvek neki stručnjaci kažu da vrlo visok holesterol može da poveća rizik od srčanih oboljenja. Ipak, morate da budete pažljivi.

 

Iako ne postoji neoboriv dokaz o tome, to ne znači da je konzumiranje mnogo zasićenih masti bezbedno za vas. Ljudi koji pate od hiperholesterolemije treba da budu posebno oprezni.

 

Viskok nivo holesterola nije zajedničko iskustvo među ljudima, ali postiji nekoliko ljudi koji to doživljavaju, možda 20-30 %. Još uvek je nepoznato da li je to zbog genetike ili drugih faktora, posebno ako ste na dijetama sa niskim unosom ugljenih hidrata. Ako imate visok nivo holesterola, treba da smanjite unos kokosovog ulja.

 

Frančeska Spricler, nutricionistkinja specijalizovana za dijete sa niskim unosom ugljenih hidrata, objašnjava da je videla mnogo ljudi na ketogenoj dijeti koji su imali visok nivo holesterola pre nego što su počeli sa tom dijetom, a njihov nivo holesterola je porastao samo malo ili nimalo tokom dijete. Ona takođe kaže da mnogo medicinskih stručnjaka u ovoj oblasti ne zna da li je rizik od dobijanja srčanih bolesti manji kod ljudi koji su na ishrani sa niskim unosom ugljenih hidrata.

 

Kad telu zafali magnezijum: Krivac za 7 nepodnošljivih simptoma!

 

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia

Koje je kokosovo ulje najbolje za mršavljenje?

 

Budite svesni da nisu sva kokosova ulja stvorena jednako za potrebe mršavljenja! Iako je kokosovo ulje veoma otporno na toplotu, rastvarači se često koriste da ga izdvoje, pa je za poreklo ulja visokog kvaliteta iz renomirane kompanije od izuzetne važnosti da se izbegnu bilo kakvi hemijski ostaci. Korišćenje samo organskog devičanskog kokosovog ulja terapeutski za mršavljenje je dobra ideja, jer će svi osetljivi mikroelementi u ulju biti očuvani i u obradi se neće koristiti nikakve hemikalije.

 

Kako koristiti kokosovo ulje za mršavljenje

 

Dvadeset minuta pre jela je najbolje vreme da uzmete svoje kokosovo ulje, jer će ono značajno smanjiti apetiti i pomoći vam da brže steknete osećaj sitosti i da budete zadovoljni manjim porcijama. Da biste ga rastvorili, pomešajte 1-2 kašike kokosovog ulja u šolji i dodajte toplu vodu ili biljni čaj.

 

Koristite sledeće smernice da biste utvrdili koliko ulja da konzumirate pre svakog obroka, u odnosu na vašu telesnu težinu:

 

Snizite pritisak pomoću maslinovog ulja: Stari zaboravljeni lek! (RECEPT)

 

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

40 - 60 kg, koristite 1 kašiku kokosovog ulja pre svakog obroka, ukupno 3 kašike dnevno.

 

61 - 80 kg, koristite 1,5 kašiku kokosovog ulja pre svakog obroka, ukupno 4,5 kašike dnevno.

 

Preko 81 kg, koristite 2 kašike kokosovog ulja pre svakog obroka, ukupno 6 kašika dnevno.

 

Koji tip kokosovog ulja treba koristiti u koje svrhe?

 

Kuvanje - rafinisano kokosovo ulje
Mršavljenje - devičansko kokosovo ulje
Kao ulje za negu - devičansko kokosovo ulje, frakcionisano kokosovo ulje
Dobro zdravlje - devičansko kokosovo ulje, organsko kokosovo ulje
Masaža - čisto kokosovo ulje, rafinisano kokosovo ulje
Kosa - čisto kokosovo ulje, rafinisano kokosovo ulje
Medicinske svrhe - devičansko kokosovo ulje, devičansko organsko kokosovo ulje

 

Muž je naneo ovu smesu na lice: Za 7 dana izgledao je mlađe od mene! (RECEPT)

 

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.