Odgovaraće i vama

Hidratacija, zdravi napici i dovoljno sna: 7 saveta za vitku liniju kojih se pridržavaju top modeli!

Dehidracija je vrlo loša za organizam i može izazvati niz zdravstvenih problema, a jedan od njih je i gojaznost, a važni su i mali, ali učestali obroci
Nutricija 19.08.2014. - 09:17h Autor: Žena.hr
Foto: Shutterstock

Kako bi održale vitku liniju i izgledale fenomenalno na pisti, većina manekenki mora da se pridržava određenih pravila kada je reč o ishrani.

 

Ako ste se pitali kako su uvek tako vitke, zategnute i bez celulita, evo nekoliko navika koje manekenke smatraju za prioritet, kako bi njihovo telo bilo zanosno, koža čista, a na prvom mestu, organizam zdrav.

 

Skinite 8 kilograma za 14 dana pomoću japanske dijete. Više saznajte OVDE.

 

Hidratacija

 

Tokom trajanja revija česta slika iz bekstejdža je hrpa manekenki koje hodaju naokolo sa bocom vode u ruci. Modeli znaju da je hidratacija ključna za održavanje pravilne težine i ovo je jedan od najvažnijih saveta iz sveta modelinga. Naime, dehidracija je vrlo loša za organizam i može izazvati niz zdravstvenih problema, a jedan od njih je i gojaznost.

 

Ukoliko konzumirate dovoljne količine vode pomaže vam da iz organizma izbacite toksine i višak tečnosti. Takođe, mnogi ljudi mešaju glad i žeđ pa će vas unos tečnosti sprečiti i od prekomernog jedenja slatkiša i drugih nezdravih namirnica.

 

Šta se dešava našem organizmu kada ne dobija dovoljno vode, pročitajte OVDE.

 

Mali, ali učestali obroci

 

Manekenke često nemaju vremena za 3 redovna obroka svaki dan, ali zato paze da malo po malo nešto pojedu. Jedu količinski manje, ali imaju češće obroke. Njihovu međuobroci najčešće se sastoje od voća, povrća, semenki i orašastih plodova koji se lako mogu spakovati i nositi posvuda u torbici.

 

Ako često imate toliko obaveza da ne stignete da pojedete normalan obrok, onda je ovaj savet savršen za vas.

 

Smuti za doručak

 

Velik broj modela često posti i prilikom tog perioda konzumiraju samo smutije i kašaste sokove od raznog voća i povrća. Iako vam ne preporučujemo takav post bez prethodnog savetovanja s lekarom, valja spomenuti kako je smuti odličan izbor za zamenu obroka. Sadrži mnogo vitamina i vlakana, pa sprečava vašu želju za slatkim pa svakako, kad god možete, posegnite za ovim zdravim napitkom.

 

OVDE pogledajte kako da napravite domaći napitak od ananasa koji podstiče mršavljenje i eliminiše celulit!

 

Izbegavati meso i mlečne proizvode

 

Mnogi modeli izbegavaju ili uopšte ne jedu hranu životinjskog porekla i to s razlogom. Namirnice poput mesa i mlečnih proizvoda sadrže nezdrave kiseline i masnoće koje mogu izazvati višak kilograma, probleme s aknama i niz drugih zdravstvenih problema. Ukoliko želite da budete zdravi i mršavi, ne morate u potpunosti izbaciti meso i ostalu hranu životinjskog porekla, ali barem probajte da je svedete na minimum.

 

Izbegavati dijetalne sokove i žvakaće gume

 

Da bi izbegle nadimanje, manekenke su iz svog jelovnika izbacile dijetalne sokove i žvakaće gume koje ga mogu izazvati. Dijetalne i niskokalorične namirnice ne samo da mogu podstaći debljenje, već zbog njih možete izgledati kao da imate višak kilograma. Umesto veštačkih sokova punih štetnih sastojaka radije izaberite dobru staru vodu.

 

A koje namirnice tope masne naslage na stomaku, saznajte OVDE.

 

Voće i povrće za čistu kožu

 

Ono smo što jedemo, modeli to dobro znaju. Koža reaguje na hranu koju jedemo, a akne, flekice i druge nepravilnosti na licu odraz su pogrešnog načina života.

 

Za lepu kožu važno je jesti zdrave namirnice. Voće i povrće će hidrarati kožu i smiriti akne i ostale upalne reakcije. Bobičasto voće i agrumi posebno su zdravi za kožu, a i pomoći će vam kod problema s težinom.

 

Dovoljno sna

 

Iako je njihov život vrlo često u konstantnoj žurbi, dovoljno sna je prioritet svake manekenke koja želi dobro da izgleda. Hronični nedostatak sna ne samo da izaziva umor i ubrzano starenje, već i povećava nivo kortizola i tako dovodi do debljenja.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...