Zdravo i ukusno

Uživajte u bananama i smršajte: 3 slasna napitka koji tope masne jastučiće!

Zahvaljujući kalijumu koji rešava telo viška vode, i vlaknima koji ubrzavaju metabolizam, banane u kombinaciji sa drugim topiocima masti poput lana i spanaća "napadaju" nepoželjne jastučiće
Nutricija 25.07.2014. - 16:29h
Foto: Thinkstock

Uprkos uvreženom mišljenju da bananu treba da izbegavate ukoliko želite da izgubite višak kilograma, ona je jedno od najpoželjnijih sastojaka dijetalnih napitaka.

 

Kako da napravite moćan voćni napitak koji hrani telo i ubija glad pročitajte OVDE.

 

Banana je bogata kalijumom koji pomaže pri uklanjanju viška vode iz organizma, a jedna voćka sadrži čak 450 mg ovog elementa. Sem toga, prirodni šećeri fruktoza, saharoza i glukoza su odličan izvor energije za naše telo, pa konzumirajući bananu zavaravamo lažne osećaje gladi koji nas često dovode do zabranjenih zalogaja koji su uzročnici masnih jastučića, dok su vlakna kojima banana obiluje ključni u ubrzavanju metabolizma.

 

Kojom voćnom mućkalicom možete da ojačate imunitet i podignete raspoloženje saznajte OVDE.

 

Bananu koristimo u dijetalnim napicima kao bazu kojoj dodajemo prirodne topioce masti poput lanenih semenki, bobičastog voća i spanaća koji između ostalog snabdevaju naše telo svim potrebnim vitaminima i mineralima.

 

1. Banana napitak sa lanenim semenkama

 

Sastojci: 1 pomorandža, 1 banana, 2 kašičice surutke, 2 kašičice lanenih semenki

 

OVDE saznajte koji su supertrikovi za ravan stomak.

 

2. Banana sa bobičastim voćem

 

Sastojci: 1 banana, 1 šoljica bobičastog voća (borovnica, malina, brusnica), 1 kašičica meda, 1 kašičica rendanog đumbira, pola šoljice mlake vode

 

3. Banana napitak sa spanaćem

 

Sastojci: 1 banana, 20 dkg opranog svežeg spanaća, pola šoljice light jogurta, trećina šoljice zobenih pahuljica, 1 kašičica meda

 

Kako da napravite prirodni sagorevač masti - napitak koji poboljšava probavu i ubrzava metabolizam pročitajte OVDE.

 

Priprema ovih napitaka je ista za sve: samo je potrebno da sastojke ubacite u blender i da izmiksate. Ove dijetalne, ali pre svega zdrave napitke možete da konzumirate kao međuobrok ili večeru, iako najbolji efekat na telo imaju ujutru za doručak, jer tada organizam najbolje apsorbuje i prepoznaje sastojke koji će u ovom slučaju da naprave pravu invaziju na vaše masne jastučiće oko struka.

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs