izvor belančevina

Prepuni hranljivih materija: Evo koji orašasti plodovi sadrže najviše proteina!

U nastavku pročitajte koji orašasti plodovi imaju najviše hranljivih materija

Nutricija 21.01.2020. - 14:09h Autor: Stil/Net. hr
Foto: Shutterstock

U našem telu nalazi se više od 10.000 vrsta proteina, a nepravilna ishrana (bez dovoljno proteina) može da dovede do zdravstvenih problema kao što su slabost u mišićima i pad imuniteta.

 

Kako bismo to izbegli potrebno je da jedemo više namirnica bogate proteinima, kao što su povrće, meso, riba, jaja..

 

Ali jedan od najprirodnijih i najzdravijih izvora proteina su orašasti plodovi. Stoga vam donosimo listu grickalica poređanih po količini proteina koje u sebi sadrže. 


Kikiriki

 

Jedna porcija kikirikija sadrži čak 7 grama proteina, što ovu popularnu grickalicu čini i najbogatijim izvorom proteina od svih orašastih plodova.

 

Hrana kraljeva i šampion u dobrobiti za organizam: Štite srce, smanjuju holesterol i održavaju liniju!

foto: Shutterstock

Bademi


Bademi u sebi ne sadrže puno kalorija,  ali su zato su bogat izvor kalcijuma. Takođe, jedna porcija badema sadrži 6 grama proteina, a bogati su i omega-3 masnim kiselinama.

 

Ljubitelji ovih grickalica ovo moraju znati: Koliko orašasti plodovi imaju kalorija!

foto: Shutterstock


Pistaći

 

Možda pistaći nemaju najveću količinu proteina (jedna porcija sadrži oko 6 grama proteina), ali i sadrže jako malo kalorija.

 

Takođe, bogati su vlaknima, te brzo zasite i poboljšavaju probavu. 

 

Indijski orah

 

Jedna porcija indijskih oraha, osim što sadrži približno 5 grama proteina, zadovoljiće čak 98 odsto vaših dnevnih potreba za bakrom. Ovaj mineral zaslužan je za izgradnju crvenih krvnih ćelija. Upravo to doprinosi boljoj energiji.

 

7 zdravih namirnica koje će upropastiti vašu dijetu: Suvo voće i bademi nisu jedine!

foto: Shutterstock

Orasi

 

Orasi su odlična grickalica za zdravlje srca. Istraživanja su pokazala kako orasi snižavaju holesterol i rizik od srčanog udara i drugih srčanih oboljenja. Takođe, dobar su izvor proteina, s obzirom na to da jedna porcija sadrži oko 3 grama.

 

Lešnik


Iako lešnici nemaju puno proteina (svega 2 grama po porciji), bogati su magnezijumomkalcijumom, kao i vitaminima B i E.

 

Naučnici otkrili: Orašasti plodovi smanjuju rizik od srčanih bolesti kod dijabetičara!

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...