izvor belančevina

Prepuni hranljivih materija: Evo koji orašasti plodovi sadrže najviše proteina!

U nastavku pročitajte koji orašasti plodovi imaju najviše hranljivih materija

Nutricija
15:11h Autor:
Foto: Shutterstock

U našem telu nalazi se više od 10.000 vrsta proteina, a nepravilna ishrana (bez dovoljno proteina) može da dovede do zdravstvenih problema kao što su slabost u mišićima i pad imuniteta.

Kako bismo to izbegli potrebno je da jedemo više namirnica bogate proteinima, kao što su povrće, meso, riba, jaja..

Ali jedan od najprirodnijih i najzdravijih izvora proteina su orašasti plodovi. Stoga vam donosimo listu grickalica poređanih po količini proteina koje u sebi sadrže.

Kikiriki

Jedna porcija kikirikija sadrži čak 7 grama proteina, što ovu popularnu grickalicu čini i najbogatijim izvorom proteina od svih orašastih plodova.

Hrana kraljeva i šampion u dobrobiti za organizam: Štite srce, smanjuju holesterol i održavaju liniju!

foto: Shutterstock

Bademi

Bademi u sebi ne sadrže puno kalorija, ali su zato su bogat izvor kalcijuma. Takođe, jedna porcija badema sadrži 6 grama proteina, a bogati su i omega-3 masnim kiselinama.

Ljubitelji ovih grickalica ovo moraju znati: Koliko orašasti plodovi imaju kalorija!

foto: Shutterstock

Pistaći

Možda pistaći nemaju najveću količinu proteina (jedna porcija sadrži oko 6 grama proteina), ali i sadrže jako malo kalorija.

Takođe, bogati su vlaknima, te brzo zasite i poboljšavaju probavu.

Indijski orah

Jedna porcija indijskih oraha, osim što sadrži približno 5 grama proteina, zadovoljiće čak 98 odsto vaših dnevnih potreba za bakrom. Ovaj mineral zaslužan je za izgradnju crvenih krvnih ćelija. Upravo to doprinosi boljoj energiji.

7 zdravih namirnica koje će upropastiti vašu dijetu: Suvo voće i bademi nisu jedine!

foto: Shutterstock

Orasi

Orasi su odlična grickalica za zdravlje srca. Istraživanja su pokazala kako orasi snižavaju holesterol i rizik od srčanog udara i drugih srčanih oboljenja. Takođe, dobar su izvor proteina, s obzirom na to da jedna porcija sadrži oko 3 grama.

Lešnik

Iako lešnici nemaju puno proteina (svega 2 grama po porciji), bogati su magnezijumom, kalcijumom, kao i vitaminima B i E.

Naučnici otkrili: Orašasti plodovi smanjuju rizik od srčanih bolesti kod dijabetičara!

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs