rešenje

Da stomak radi kao sat: Uz pomoć ovih 6 saveta više nikad nećete imati problema sa probavom!

Na ovaj način ćete ubrzati rad vaših creva i osoboditi se probavnih smetnji

Nutricija 29.07.2019. - 20:15h Autor: Stil/Zadovoljna.hr
Foto: Shutterstock

Ubrzavanjem probave rešavaju se mnogi zdravstveni problemi koji prate spor rad probavnog sistema.

 

Na taj način izbacujemo višak tečnosti iz organizma i osećamo se poletnije i zdravije.


Ako ste od onih ljudi koji duže vreme muče muku sa zatvorom, obavezno pročitajte i primenite ove savete.

 

Povećajte količinu ulja u ishrani

 

Kako biste poboljšali rad probavnog sistema i pročistili treba da jedete i što više zdravih prirodnih ulja kojih ima dosta u  orašastom voću, semenkama i avokadu.

 

Kad probava zakaže, telo trpi posledice: Ovako funkcioniše organizam!

foto: Profimedia

 Izbegavajte suvu hranu

 

Suvoj hrani je potrebno više vlage kako bi se bolje probavila.  Stoga ,jedite vlažne i kuvane namirnice, ali ne suve. Najgora hrana za spora creva su pirinčani keks, keks od raži, kokice, suvo voće, musli..


Očistite organizam

 

Osobama koje kubure sa viškom kilograma i sporom probavom preporučuje se čišćenje organizma. Za to je potrebna jaka volja, ali uz pomoć drage osobe lakše ćete sigurno sebe naterati na to.

 

Izbegavajte sirovu hranu

 

Ishrana koja se bazira na termički neobrađenoj hrani vrlo je zdrava, ali su za njenu probavu potrebni posebni enzimi, drugačiji od onih koji služe za probavljanje termički obrađene hrane.
 

  • Popularan način čišćenja organizma je onaj da jedan ili dva dana pijete samo sveže napravljeni sok od voća i povrća.

 

  • Drugi način je da jedan dan u nedelji pijete samo vodu i ne jedete nikakvu krutu hranu. Želite li da pojednostavite čišćenje praktikujete ga uvek isti dan u nedelji.

 

Kada probava ne radi kako treba: Evo kako da smirite nervozna creva!

foto: Shutterstock


Izbegavajte hleb, testeninu i ovsene pahuljice.

 

Ovo je teška hrana koja usporava rad creva, te podstiče gojenje. Stoga jednostavne ugljenohidrate, koji nas „podmuklo“ napune kratkotrajnom energijom, zamenite celovitim žitaricama.

 

Konzumirajte više celovitih žitarica

 

One su složeni ugljenohidrati koji nas dugoročno pune energijom i postepeno sagorevaju masne naslage.

 

Celovite žitarice su kvinoja, ječam, proso, ovas i pirinač, ali njena zdrava varijanta kojoj je potrebno duže vreme da se skuva, oko dvadeset minuta.

 

Ne kombinujte ove namirnice ni pod tačkom razno: Zbog ovih grešaka vam strada probava!

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...