PROVERENA METODA

Gimnastika dr Majkla za zdravlje respiratornih organa: Obnavlja pluća i povećavaju njihov kapacitet do maksimuma!

Znamo da su vežbe odlične za telo, a da li ste znali da određenim pokretima možete potpuno obnoviti pluća i smanjiti rizik od teških bolesti

Medicina 11.05.2020. - 10:51h Autor: Stil.kurir.rs
Foto: Shuterstock

Ako želite da povećate kapacitet disajnog sistema, kao i da ublažite simptome bronhitisa i drugih respiratornih bolesti, dovoljno je da redovno radite pve jednostavne vežbe. Ova gimnastika kreirana od nemačkog lekara  pomoćiće vam da se oslobodite simptoma čak i hroničnog bronhitisa i značajno će smanjiti bronhospazam, kao i ojačati disajne mišiće.

 

Redovno vežbanje podstiče proces iskašljavanja, a disanje postaje lako i smireno. Istraživanje je pokazalo da se na ovaj način povećava kapacitet pluća i reguliše ravnomerna raspodela vazduha tokom udisaja i izdaha već nakon samo nekoliko vežbi.

 

Vežbe se, pre svega, preporučuju onima koji pate od hroničnog bronhitisa, astme, plućnog emfizema i drugihbolesti respiratornog sistema.

 

Prva vežba

 

Sedite na pod, ispravite leđa i nagnite se napred obuhvatajući rukama stopala. U tom položaju pokušajte da ostanete 60 sekundi.

 

Ovo će ojačati unutrašnje organe, poboljšati probavni sistem i krvotok. Osim pluća, ove vežbe će povoljno uticati na osobe koje pate od hipotenzije, odnosno niskog pritiska.


Metod dr Zalmanova, Hipokrata 20. veka: Ovako možete kod kuće izlečiti pluća od bronhitisa, tuberkuloze i korona virusa!

 

foto: Shutterstock

Druga vežba

 

Lezite na stomak, ispravite noge i oslanjajući se na dlanove podignite gornji deo tela što je više moguće. U ovom položaju je poželjno provesti barem 2 minuta. Ponovite je od 3 do 5 puta.

 

Takva poza povoljno deluje na rad celog organizma, aktivirajući pre svega endokrine žlezde, povećavajući volumen pluća, ubrzavajući proces varenja, normalizujući rad štitne žlezde, bubrega i jetre.


Najteže bolesti se pobeđuju snagom uma: Ovom neverovatnom metodom dr Džo Dispenza je izlečio na stotine pacijenata!

foto: Shutterstock

Da biste izveli treću vežbu, sedite na pod, stavite ruke ispod zadnjice i počnite da izvijate leđa unazad, što više možete, tako da glava dodirne pod.

 

Ovaj položaj pomaže u stimulaciji disajnog sistema, istovremeno poboljšavajući disanje u grudima, što značajno ublažava simptome plućnih bolesti. Takođe, ova vežba normalizuje rad štitne žlezde i digestivni sistem. Izvođenje ove vežbe traje 60 sekundi.


Čišćenje kuće ovim sredstvima deluje na pluća isto kao 20 cigareta: Ovo su simptomi da je hemija ušla u vaš organizam!

foto: Shutterstock

(stil.kurir.rs)

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...