Izlečio hiljade ljudi

Dr Regan, najpriznatiji ortopedski hirurg na svetu i specijalista za kičmu: Ove vežbe izlečiće svaki bol u leđima, od krsta do vrata!

Izvodi najkoplikovanije operacije i mnoge ljude je trajno izlečio od bolova u leđima i vratu serijom vežbi koje je sam osmislio i testirao

Medicina 08.08.2019. - 10:33h Autor: Stil.kurir.rs
Ilustracija, Foto: Shutterstock

Doktor Majkl Regan je priznati američki ortopedski hirurg i specijalista za probleme sa leđima i vratom, uključujući hernije, diskove, stenozu kičme (suženje prostora unutar ili oko kičmenog stuba), spondilozu i povrede kičme.

Izvodi najkoplikovanije operacije i mnoge ljude je trajno izlečio od bolova u leđima i vratu serijom vežbi koje je sam osmislio i testirao.

 

Vežbe su toliko jednostavne, a kako se izvode pogledajte u videima i fotografijama! Predstavljamo vam posebno skup vežbi za bol u leđima, bol u vratu i vežbe za jačanje potpornih mišića kičme.

 

BOL U LEĐIMA

 

Sfinga položaj

 

Izdignite telo i zadržite položaj 10 sekundi. Opustite se i vratite u početni položaj, pa ponovite još 4 puta.

 

Živeo 89 godina, nije znao šta je bol u leđima: Dr Nikolaj Amosov je imao recept za zdravu kičmu!

Supermen

 

Uradite 10 ponavljanja, zadržaj 30 sekundi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Darina Harchala (@nousoluna) on

Jednostavno istezanje

 

Uradite bar 5 ponavljanja sa zadržavanjem od 3 sekunde. Ovu vežbu možete da radite bilo gde.

foto: Shutterstock

Piriformis

 

Za svaku nogu uradite 10 ponavljanja, zadržavajte položaj po 30 sekundi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Piriformis Syndrome (@piriformissy) on

Mačka

 

Uradite bar 5 ponavljanja, zadržite svaki put po 30 sekundi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Silviatraining (@silviavarelaescaloni) on

Pas

 

20 ponavljanja, zadržaj 30 sekundi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jacky Be Yoga (@jackylamplyoga) on

Koleno na grudima

 

10 ponavljanja za svaku nogu, zadržavanje 30 sekundi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Rehab Specialists Inc (@rehab_specialists_inc) on

Dečja poza

 

Ponovite nekoliko puta, svaki put zadržite 30 sekundi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sophie Ng Love Ng Yoga (@love_ng_yogapilates) on

Trkačko istezanje

 

Uraditi 10 ponavljanja za svaku nogu, sa zadržavanjem od 30 sekundi.

foto: Shutterstock

Napredno istezanje

 

Uraditi 10 ponavljanja za svaku nogu, sa zadržavanjem od 10 sekundi.

foto: Shutterstock

Hiperistezanje

 

Uradite 10 ponavljanja, sa zadržavanjem od 5 sekundi.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Laia (@laia_violeta) on

Radite ove vežbe svakodnevno i već nakon nekoliko dana bol će prestati!

 

Efekat je zaista brz i gotovo magičan, a vežbe su odlične i kao preventiva. Dakle, kad bolovi uminu, nemojte odmah da prestanete sa vežbama, već ih izvodite bar svaki drugi dan, naročito ako pretežno stojite ili sedite tokom dana.

 

(Stil.kurir.rs)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...