Aktivirajte se

Nije vam potrebna teretana: Evo kako da smršate i oblikujete telo na ulici!

Smršajte i učvrsite telo pomoću tri jednostavna načina

Fitnes 05.10.2018. - 13:25h Autor: Zadovoljna.hr
Foto: Instagram/fitnessgirlsmotivation

Ako ste tip ljudi koji nema vremena, novca ili snage da ide u teretanu, ovo je stvar za vas!

 

Evo tri jednostavna i efektna načina pomoću kojih možete da smršate i oblikujete telo tako da se na ulici svi okreću za vama.

 

1. Dizanje na prste za čvrste i oblikovane listove

 

Mišići listova mogu da se aktiviraju prilikom hodanja na uzbrdici, ali i jednostavnim stajanjem u mestu.

 

Nema zabušavanja: 7 pravila za efikasno vežbanje koje daje rezultate!

foto: Profimedia

Stanite na prste, i podižite pete od tla, u pet serija od po 30 ponavljanja. Ovo je idealna vežba dok čekate da stigne autobus.

 

Ukoliko imate problema sa ravnotežom, uhvatite se za neki čvršći objekat, poput ograde. 

 

I ne zaboravite, vežbe koje oblikuju listove, takođe oblikuju butine i zadnjicu!

 

2. Hodajte kako biste imali lepo oblikovanu pozadinu.

foto: Shutterstock

Da liste znali da tokom sat vremena žustrijeg hoda možete da potrošite čak 300 kalorija?

 

Iskoristite lepo vreme da prošetate gradom ili prirodom kako biste lako oblikovali noge i zadnjicu. Ne zaboravite da obujete udobne patike!

 

Kako vežbanje može da vas učini starijim: Cake koje morate da izbegnete!

 

3. Sagorite kalorije trčanjem uz stepenice

 

Trčanje po ravnoj površini je naporno, uzbrdo je još napornije, dok je uz stepenice najnapornije. Ako vam se nađu na putu, prihvatite izazov i povećajte brzinu!

 

Prilikom trčanja uz stepenice, aktivira se veliki broj mišića ruku i nogu. Profesionalni sportisti često koriste ovu praksu kao deo obaveznog treninga, a mnogi stručnjaci se slažu da se pomoću ove vežbe sagoreva velika količina kalorija, i podstiče mršavljenje.

 

foto: Ilustracija: Shutterstok

Svakodnevnim vežbanjem ovog tipa primetićete ne samo da mršavite, već i da mišićna masa tela brže jača

 

Reč je o prilično teškom i napornom treningu, tako da pazite da ne preterate u početku. Nakon treninga se obavezno rastegnite, a na kraju dana častite se toplom kupkom.

 

Moderna zavisnost: Stručnjaci preterano vežbanje uporedili sa uzimanjem heroina!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...