Isprobajte

Tajna savršene guze: Potrebno je samo da radite ove tri vežbe!

Zategnuta guza nikad ne izlazi iz mode, uz ove tri vežbe lako ćete doći do tog izgleda
Fitnes
21:12h Autor:
Foto: Thinkstock

Za izgled savršene guze potrebno je da se pomučite. Dovoljno je da radite ove tri vežbe i ne brinite:

 

Istezanje unazad

 

Započnite s pozom na sve četiri. Dlanovi neka vam budu tačno ispod ramena, a kolena ispod bokova. Desno koleno privucite sve do prsa, uvucite stomak, a zatim ispravite nogu unazad, baš kao da nekod udarate. Nogu maksimalno ispružite, a zatim ju ponovno vratite na prsa. Sa svakom nogom napravite dve serije od 15 ponavljanja.

 

Ubrzajte metabolizam za kratko vreme: Na pragu četrdesete ovo morate da radite!

 

Noga u vazduhu

 

Baš kao i u prvoj vežbi, budite na sve četiri, s dlanovima ispod ramena i kolenima ispod bokova. Privucite jednu nogu prema prsima, uvucite stomak, a zatim je ispružite unazad. Dok vam je noga ispružena, 3 puta je lagano podižite i spuštajte ispruženu, pre nego je vratite prema prsima. Kao i prvu vežbu, i ovu izvedite u dve serije od 15 ponavljanja.

 

Čučnjevi

 

Stanite u lagani raskorak (noge raširite malo više od bokova), a ruke neka vam padaju uz telo. Leđa celo vreme držite uspravno, prsa lagano nagnite prema napred, a zatim jednu nogu dijagonalno ispružite unazad. Nogom koju ispružite samo vrhovima prstiju dotaknite tlo, a ruke skupite ispred prsa. Vratite se u prvobitni položaj i istu vežbu ponovite sa drugom nogom. Vežbu izvedite u 3 serije od 15 ponavljanja.

 

Zategnite svaki deo nogu: Jednostavna vežba za unutrašnju stranu butina (VIDEO)


 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...