Moćna joga poza

Vežba sa 6 neverovatnih efekata: Jednom pozom ubrzajte metabolizam, izbacite toksine, oporavite kolena!

Posebno se preporučuje osobama koje pate od dijabetesa, varikoznih vena, bolesti zglobova i ravnih stopala

Fitnes 01.04.2020. - 10:19h Autor: Stil.kurir.rs
Foto: Shutterstock

Položaj žabe je orijentalna vežba koja se praktikuje još od antičkih vremena, a koristila se za mnoge fizičke i psiho-emocionalne probleme. Usmerena je i na vežbanje mišića koji obično nisu dobro razrađeni.

 

Ova vežba se posebno preporučuje kod dijabetesa, varikoznih vena, bolesti zglobova i ravnih stopala.

Vežba ima za cilj smanjenje verovatnoće povreda, a ima pozitivan efekat za sve kategorije ljudi, bez obzira na starosno doba, pol i kondiciju. Izvode je i naročito prija ljudima koji zbog posla puno sede.

 

Vežba žaba radi sledeće:

 

  • isteže i razvija zglobove gležnja;
  • jača zglobove kolena;
  • pomaže kod ravnih stopala;
  • poboljšava metabolizam, varenje, uklanja toksine;
  • opušta i jača sve mišiće;
  • pomaže u popravljanju držanja.

 

Kontraindikacije:

 

 

  • hernije u preponama ili abdomenu;
  • pad pritiska;
  • ozbiljne povrede;
  • bol u kičmi;
  • poremećaji cirkulacije;
  • toplota;
  • bolesti u akutnoj fazi ili pogoršanje hroničnih procesa.

 

Kako se izvodi vežba žaba

 

Klasična žaba

 

Lezite na stomak. Ispružite ruke uz torzo. Savijte kolena i pokušajte da dosegnete zadnjicu petama. Stavite ruke na noge. Polako podignite glavu i grudi prema gore. Lagano pritiskajući noge, povucite ih prema zadnjici, a zatim pokušajte da stopalima dodirnete kukove.

 

Ovaj 5-minutni trening menja sat vremena u teretani: Za mesec dana imaćete telo top modela! (VIDEO)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tanya Stoyanova (@anahataheart) on

Jednostavna žaba


Lezite na stomak. Koristi se samo jedna noga, a druga je opružena, dlan oslonjen na pod. Ispružite telo gore, odižući karlični deo od poda. Ruke i pete su okrenute ka dole.

 

Žaba za početnike


Lezite kao u prethodnoj varijanti vežbe. Slobodnu ruku ostavite da leži na telu. Savijte je, oslonite se na podlakticu, i podižite gornji deo tela prema gore.
 

Obrnuta žaba


Kleknite na kolena, koja su spojena, a stopala su raširena u širini karlice, prsti unazad. Sedite između nogu s rukama na kolenima. Polako nagnite telo dok glava ne dotakne pod. Podignite bokove i stopala. Pokušajte da dodirnete kukove.

 

Dodatni saveti:

 

  • Vežbajte u komotnoj odeći bez obuće;
  • Izvodite pokrete polako i glatko kako ne biste istegli mišiće;
  • Usredsredite se na pokrete i održavajte disanje mirnim i ujednačenim.

 

(Stil.kurir.rs)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...