Inspiracija

Poslastičarka smršala 40 kilograma: Jela sam sve što volim, evo i kako! (FOTO)

Kira smatra da ne treba potpuno da se odreknete ničega, ali je ona poštovala svojih 6 pravila
Lepi & Zdravi
23:10h Autor:
Foto: Ilustracija / Shutterstock

Tugu zbog gubitka posla Kira Otavej pokušala je odagna kroz hranu - sladoled, slatkiše i svim ostalim prerađenim namirnicama koje bi joj došle pod ruku.

 

Onda je prvi put nakon dugo vremena stala na vagu, a kada je shvatila da ima 100 kilograma, nešto se u njoj prelomilo.

 

Istog trenutka navukla je na sebe trenirku i krenula u šetnju - to je obeležilo početak njenog mršavljenja. Ubrzo je spoznala da je emocionalno prejedanje uzrok njene prekomerne težine i ako želi da izgubi kilograme, mora na zdraviji način da se nosi sa problemima u svom životu.

 

Na jednoj radionici naučila je da ne mora opsesivno da broji kalorije, već da se fokusira na nutritivnu vrednost hrane koju unosi u organizam. Pošto je bila poslastičar, ranije bi na poslu jela kolače koje je spremala uz izgovor da svaki mora da proba, ali onda se rešila te loše navike.

 

Ubrzajte metabolizam za jedan dan: Posle ovoga, stomak će vam biti ravan kao daska!

 

Foto: Ilustracija / Shutterstock
Foto: Ilustracija / Shutterstock

 

Za 2 godine izgubila je 40 kilograma, a ovo su saveti koje želi da podeli sa svima koji imaju problema sa prekomernom telesnom težinom.

 

1. Prepoznajte uzrok svog prejedanja. Dok ne spoznate problem zbog kojeg previše jedete, nećete uspešno smršati, jer će se tvrdoglavi kilogrami uvek vraćati.

 

2. Držite se metoda 3+2 (3 velika obroka dnevno i 2 manja). Tako ćete uvek biti siti tokom celog dana i nećete osećati potrebu za dodatnom hranom.

 

3. Prestanite da brojite kalorije na deklaracijama i usredsredite se na brojanje nutrijenata. To je mnogo važnije i dokle god se vaša dijeta sastoji od zdrave ishrane koju kombinujete uz fizičku aktivnost i vežbanje, sigurno ćete smršati.

 

Đumbirova voda za mršavljenje: Najzdraviji napitak koji topi salo! (RECEPT)

 

Foto: Ilustracija / Shutterstock
Foto: Ilustracija / Shutterstock

4. Pronađite podršku. Poverite se prijateljima i porodici kako bi oni mogli da vam budu podrška tokom mršavljenja. Ponekad ljudi zbog nerazumevanja pogrešno reaguju u određenim situacijama, pa će vas na primer, na večeri siliti da jedete nešto što ste izbacili iz ishrane, uz argument "da vam kilogrami ionako dobro stoje". Objasnite im da želite da smršate zbog svog zdravlja, a ne zbog izgleda, pa ćete izbeći ovakve situacije.

 

5. Počastite se hranom koju volite. Međutim, nemojte to nazivati "varanjem na dijeti", jer uz hranu ne smete vezati negativne konotacije. Ona nije zlo, ona je tu kako bi vam pomogla da budete što zdraviji, a istovremeno i uživate. Zato priuštite sebi jedan "slobodan" obrok nedeljno, pa nastavite sa zdravim izborima.

 

6. Ne izbegavajte slatko. Sa obzirom na to da sam poslastičarka, trebalo mi je dugo da naučim da kontrolišem svoju zavisnost od šećera. Sada razumem da svakome ponekad treba nešto slatko. Važno je naći balans između potrebe i unošenja slatkog. To je, naposletku, produktivnije od potpunog odricanja.

 

Svakog dana pojedite ove dve namirnice: Za 15 dana izgubićete do 15 kilograma!

 

Foto: Ilustracija / Thinkstock
Foto: Ilustracija / Thinkstock

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...