Počnite što pre

Potpuni oporavak kičme, držanja i kilaže za dve nedelje: Metod dr Hitošija je s razlogom popularan širom sveta!

Tri lake vežbe će vas potpuno preporoditi

Saveti stručnjaka 18.05.2020. - 13:27h Autor: Stil.kurir.rs
Foto: Shutterstock

Na kraju dana, kako god on izgledao, ljudi se često žale na umor, osećaj težine u telu,nelagodu u predelu kičme, napetost u mišićima... Stručnjaci kažu da se ovako osećamo zato što je vezivno tkivo koje okružuje mišiće u neprirodnom položaju i u stanju tenzije.

 

Kako poboljšati celokupno stanje organizma?

 

Profesor Takei Hitoši bavi se istraživanjem ortopedske hirurgije dugi niz godina. Za to vreme je otkrio način kako da obnovite telo opuštanjem pomenutih vezivnih tkiva. Njegova metoda je brzo nakon prve praktične upotrebe postala svetski popularna.

 

Vežbe koje je osmislio dr Hitoši pomažu da se mišići opuste, ispune snagom i energijom i održe normalan tonus. Njegova metoda pomaže svima, nezavisno od godina i pola, a jedan od najboljih efekata jeste oslobađanje od bola i osećaja napetosti.

 

Trening dr Hitošija pomaže kod sledećeg:

 

  • popravlja držanje pri sedenju i stajanju;
  • snižava telesnu težinu, jer se metabolizam i cirkulacija ubrzavaju. Rezultat zavisi od ishrane i početne kilaže, ali u svakom slučaju rezultat je veoma brzo vidljiv;
  • čini telo fleksibilnijim;
  • otklanja bol u mišićima;
  • omogućava energetski balans.

 

Izlečite dijabetes tipa 2 u 6 koraka: Jednostavni, ali efikasni saveti ruskog stručnjaka Pavla Evdokimenka!

Ilustracija
Ilustracijafoto: Profimedia

Ove vežbe ne zahtevaju posebnu opremu i mogu se izvoditi bilo gde, uključujući kancelariju, što je odlično za ljude koji pretežno sede. 

 

Ovako vežbe izgledaju:

 

1. Kružni pokreti rukama

 

Stanite uspravno. Podignite levu ruku, a desnu stavite na leđa. Obe ruke treba da budu polusavijene, ali opuštene, bez tenzije. Savijte laktove pod uglom od 90 stepeni i pravite kružne pokrete rukama, prvo levom, a potom desnom. Treba da osetite blagu napetost u lopaticama. Kada dlanovi dostignu maksimalnu udaljenost, zadržite 5 sekundi, pa nastavite.

 

Vratite se u početni položaj, pa zamenite ruke. Podignite desnu ruku, alevu stavite na leđa. Ponovite pokret 8 do 12 puta za svaku ruku. 

 

2. Istezanje ruku

 

Stanite ispred stola ili prozora. Isturite desnu nogu napred, blago savijenu u kolenu. Leva neka bude potpuno ispravljena. Levi dlan položite na sto, a desnu ruku istegnite ka gore i zadržite 20 sekundi. Zatim zamenite ruke i noge. Ponovite 16 do 20 puta za svaku nogu.

3. Istezanje sa okretom

 

Početni položaj je isti kao za vežbu broj dva. Leva ruka odmara na stolu, desna je podignuta ka gore, a onda bez spuštanja ruke okrenite telo udesno, pomerajući desnu ruku, kukove i torzo. Zadržite 20 sekundi.

 

Zatim zamenite ruke i noge, i ponovite vežbu okrećući se ulevo. Ponovite 4 do 6 puta za svaku stranu. 

 

Vežbe izvodite polako i pažljivo, bez žurbe. 
 

Napomene:

 

  • Vežbe ne treba da rade ljudi koji pate od hroničnih bolesti, nakon povreda kostiju, ljudi sa visokim pritiskom ili tuberkulozom.

 

  • Pre primene bilo koje vrste prirodnog lečenja, najbolje je posavetovati se sa lekarom.

 

(Stil.kurir.rs)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...