Bolje sprečiti nego lečiti

Sezona slava i prejedanja je počela: 5 trikova da se ne ugojite ni jedan jedini gram!

Alkoholna pića su prepuna ugljenih hidrata i šećera koji doprinose nagomilovanju kilograma, zato ih izbegavajte
Nutricija 25.11.2015. - 20:59h Autor: menshealth.rs
Foto: Shutterstock

Slave u Srbiji su uveliko počele, a novogodišnji i božićni praznici su tek pred nama, pa je ovo doba godine kada za trpezarijskim stolom moramo da budemo oprezniji nego inače.

 

Ali, Majk Rasel, nutricionista sajta Men's fitness, otkrio je nekoliko saveta uz pomoć kojih ćete sprečite nagomilavanje kilograma tokom zime!

 

1. Napravite plan vežbanja i pridržavajte ga se

 

Tokom praznika, vežbanje je ponekad prva stvar koju ćemo ukloniti iz rasporeda, a kako biste to izbegli isplanirajte trening kao i bilo koju drugu aktivnost ili sastanak.

 

"Ukoliko je u vašem kalendaru, pronaći ćete vremena da trenirate", kaže Majk.

 

Slavna ruska travarka otkriva: Ova smesa skida 10 cm u struku za 10 dana! (RECEPT)

 

 

2. Obratite pažnju na alkohol

 

"Alkohol usporava gubitak masnih naslaga", kaže Rasel.

 

Alkoholna pića su prepuna ugljenih hidrata i šećera koji doprinose nagomilovanju kilograma. Budući da shvatamo da je nemoguće da ne popijete koju čašiću alkohola tokom praznika, ograničite unos alkohola na jedno ili dva pića.

 

3. Merite se svakog dana

 

Ljudi koji svakodnevno staju na vagu imaju bolju kontrolu nad svojom kilažom.

 

"Mnogi ljudi stanu na vagu 1. januara i zaprepaste se brojkom. Ali svakodnevnim merenjem, ostaćete odgovorni i prepoznaćete kada treba ozbiljnije da povedete računa o kilogramima i ishrani", kaže Majk.

 

Mesec dana jedite po dve banane dnevno: Efekat će vas ostaviti bez daha!

 

 

4. Izaberite prave namirnice za žurku

 

Većina grickalica i namirnica koje se pojave na žurkama tokom praznika su rafinisane žitarice ili prosti ugljeni hidrati. Umesto grickalica, opredelite se za niskokalorično povrće ili škampe bogate proteinima. Jedite salatu i čorbu pre nego što krenete na proslavu kako biste bili siti. Večeru u vreme praznika upotpunite mesom i grilovanim povrćem, a izbegavajte ugljene hidrate poput krompira.

 

5. Zdrave grickalice

 

Stalno imajte zalihe zdravih grickalica u kolima ili kancelariji kako ne biste osetili napad gladi. Odlučite se za namirnice bogate proteinima poput neslanih badema ili suvog mesa, kao i za sezonsko voće i povrće.

 

Jedite kelj, koji je bogat antioksidantima i koji će detoksifikovati vaš organizam tokom praznika, kao i jabuke i narandže koje su prepune vitamina C koji će ojačati vaš imunitet.

 

Doktorka Nada Macura otkriva: Ovaj napitak je vitaminska bomba za organizam! (RECEPT)

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...