Meni za zaposlene ljude

Zaposleni mogu da odahnu: Ručak u tegli je pravo otkrovenje!

Teglu sa zdravim obrokom napunite uveče, a ujutru kada krenete na posao ponesite je i uživajte na pauzi bez razmišljanja o tome šta jedete i da li je hranljivo
Nutricija 21.02.2014. - 15:28h Autor: bizlife.rs
Foto: Shutterstok

Da li vam se dešava da ne možete više da smislite šta biste mogli pojesti za vreme pauze za ručak u toku radnog dana, a da želite da taj obrok bude zdrav i nutricionistički kvalitetan?

 

Šta jesti, koju pekaru posetiti, da li je pica najbrže rešenje? Osim što ste gladni i nodlučinost je tu? Svaki dan isto.

 

Dosadna pitanja i manje - više isto rešenje – pojesti nešto što će najbrže biti tu.

Ovaj obrok može postati pravi događaj u svakom smislu.

 

Nedeljom nabavite povrće, sir, dresinge, meso, pastu sve što volite. Svako veče pripremite teglu sa zatvaračem. Naređajte namirnice u tegle tako da su dresing, ulje, sirće i začini na dnu.

 

Zatim ide sir, pasta ili meso i tek na vrhu zeleniš (zelena salata, bosiljak, karfiol, paradajz…).

 

Teglu ne punite do vrha jer će biti lakše da je protresete kad počnete da jedete kako bi se namirnice sjedinile. Za svaki dan u sedmici spremite po jednu. Kad izlećete ujutru iz kuće, zgrabite jednu teglu i rešili ste problem obroka u toku pauze na poslu.

 

Prvo, pojeli ste izuzetno zdrav obrok, uštedeli ste novac ne kupujući brzu hranu i nema nervoze i dosadne neodlučnosti šta pojesti.

 

Dok ne napunite svoje tegle, evo nekoliko lakih recepata sa kombinacijom namirnica koje možete naći u svakom supermarketu.

 

Tegla Kapreze

 

  1. Pesto sos (2 kašičice) – na dno
  2. Mocarela sir
  3. Kuvana pasta (penne)

  4. Čeri paradajz
  5. Listovi svežeg spanaća
  6. Listovi svežeg bosiljka

Tegla sa piletinom

 

  1. Balzamiko ili limunovo sirće (2 kašičice) – na dno
  2. Pečena piletina u komadima
  3. Sušeni paradajz
  4. Masline
  5. Sveža paprika
  6. Listovi svežeg spanaća

Tegla Grčka salata

 

  1. Maslinovo ulje (2 kašičice) – na dno
  2. Malo crnog luka
  3. Masline
  4. Krastavac
  5. Feta sir
  6. Paradajz
  7. Listići sveže nane

Kada osetite da se približava poznata glađu izazvana nervoza, vi se nasmešite, udobno naslonite i promućkajte vašu zdravu teglu.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...