mRŠAJMO ZDRAVO

Započinjemo Keto izazov! 21 dan bez šećera i ugljenih hidrata: Evo šta da jedete ove nedelje! (JELOVNIK)

Keto dijeta je poznata po tome što poboljšava opšte zdravlje, smanjuje šećer u krvi, čisti organizam, jača imunitet

Nega 01.02.2021. - 08:52h Autor: Stil
Foto: Shutterstock

Vreme je za zdravlje. Danas, prvog dana februara, započinjemo Keto izazov. Evo šta da jedete prve nedelje ove dijete:

 

1. Dan (1. februar)

 

Doručak: Kajgana od 3 jaja i 50 grama prepečene slaninice. Salata sveža paprika.

Ručak: Cezar salata (pileći file ispržite na malo ulja pa ga isecite na rezance. U činiju dodajte paradajz, zelenu salatu, malo spanaća, papriku, meso, so i biber i malo grčkog jogurta).

Večera: Biftek sa salatom od svežeg povrća (može rukola, može kupus)

 

2. Dan (2. februar)

 

Doručak: Omlet sa spanaćem (200 grama spanaća i 4 jaja)

Ručak: Salata sa tunjevinom (ili sardinama - zdravija varijanta)Zelena salata, rukola, radič, sveža paprika, paradajz, malo sira i malo tunjevine. Nekoliko zelenih maslina.

Večera:Svinjska pečenica sa svežim povrćem po želji.

 

3. Dan (3. februar)

 

Doručak: Keto hleb sa kuvanim jajima (keto hleb: 3 jaja, 100 grama sira, 1 kašičica praška za pecivo, malo soli. Umutiti belanca, dodati žumanca i krem sir i prašak za pecivo pa peći na 180 stepeni).

Ručak:Salata sa avokadom, spanaćem, orasima, 50 grama feta sira.

Večera: Pečeni oslić sa povrćem (filete oslića ispeći, pa ga izmešati sa pečenom paprikom i lukom)

 

4. Dan (4. februar)

 

Doručak: Tunjevina sa zelenom salatom.

Ručak: Juneći biftek dobro pečen sa povrćem po želji (najbolje grilovane tikvice)

Večera: Ćufte, sir i povće po želji.

 

5. Dan (5. februar)

 

Doručak: Pržena jaja sa pečurkama

Ručak: Burger sa salsom, gvakamola sosom i sirom.

Večera:Bela riba i povrće po želji.

 

6. Dan (6. februar)

 

Doručak: Grčki jogurt sa stevijom i kakaom i malo mlevenog badema.

Ručak:Pileća salata sa maslinama i sirom.

Večera: 200 grama posnog sira (urda), 1 mladi luk, veza vlašca, so, biber.

 

7.  Dan (7. februar)

 

Doručak: Mafini sa bademovim brašnom, malo praška za pecivo, jajima i šunkom.

Ručak: Tuna salata (povrće po želji, tunjevina, jaje, luk)

Večera: Pečene paprike i 200 grama urde.

 

Ukoliko osetite glad, možete da uzmete užinu u vidu: šake orašastih plodova; 1 štangle crne čokolade (90%kakaa); jagode ili borovnice; mala porcija od prethodnog obroka.

 

Cilj je da iz ishrane izbacite brašno, povrće sa ugljenih hidratima, šećere i telo dovedete u ketozu. Kada je telo u ketozi, ona ćete imati više energije jer će telo koristiti vaše masti kao pogonsko gorivo.

 

Ostanite uz nas, sledeći ponedeljak donosimo nove recepte za drugu nedelju Keto dijete.

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs