Aktivnost

Samo ovoliko minuta vežbanja sprečava depresiju i bolesti: Neverovatno!

Samo 150 minuta vežbanja nedeljno smanjiće mogućnost nastanka raka
Fitnes 30.11.2016. - 14:17h Autor: zdravakrava.hr
Foto: Profimedia

Telesna aktivnost trenutno deluje na mentalno zdravlje, a šetnja od 35 minuta na dan smanjuje depresiju. Ne moraš se nužno ubijati dugotrajnim trčanjem i vožnjom bicikla, jer je i minimalna aktivnost dovoljna da poboljšaš psihičko i fizičko zdravlje.

 

Zabluda je da ako manje vežbaš ili ako ne vežbaš u kontinuitetu nećeš imati baš nikakvih prednosti, objašnjava dr. Edvard Filips s odseka za medicinu Univerziteta Harvard.

 

Naučnici su istraživanjima utvrdili koliko tačno morate da vežbate svaki dan, odnosno nedeljno kako bi se sprečile hronične bolesti.

 

450 minuta vežbanja nedeljno smanjuje rizik od prevremene smrti za 39 posto

 

175 minuta vežbanja ublažava simptome depresije

 

7 tajni ljudi koji nikada nisu bolesni: Navike koje treba usvojiti što pre!

 

150 minuta nedeljno smanjuje rizik od nastanka raka

 

120 minuta vežbi nedeljno poboljšava memoriju

 

60 do 90 minuta vežbanja nedeljno snižava povišen krvni pritisak

 

30 minuta intervalnog treninga nedeljno može sprečiti dijabetes tipa 2.

 

Svet odlepio za najlakšom vežbom: Zateže stomak i zadnjicu, ubija hronične bolove! (VIDEO)

Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock


 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...