Da li biste se usudili

Džeki Kenedi stroga prema sebi: Režim od 11 dana skida 5 kg! (FOTO)

Kontroverzna prva dama vodila je računa o ishrani, a redovno je bila i na dijetama
Lepi & Zdravi 22.06.2015. - 12:52h Autor: Stil
Foto: Profimedia

Džeki Kenedi je obožavala jahanje i tenis, što je doprinelo njenoj vitkoj figuri. Međutim, najpoznatija prva dama vodila je računa i o ishrani, a redovno je bila i na dijetama.

 

Njena strogost zaslužna je za to što je tako lako uspevala da kontroliše težinu. Jedna od njenih dijeta sastojala se od toga da dnevno pojede samo jedan pečeni krompir punjen kavijarom (iz Kaspijskog mora) i pavlakom.

 

Prvi put iz ljubavi, drugi zbog para, treći zbog prijateljstva: Svi muškarci Džeki Kenedi!

 

S obzirom na to da kavijar finansijski nije dostupan "običnim smrtnicima", ovde se nalazi korigovana verzija njene dijete po danima. Moda je neizostavni deo njenih dijeta, pa je imala određena pravila u oblačenju koja su garantovala glamurozan izgled.

 

Umesto kavijara izaberite bilo koju ribu i primenite ovaj režim ishrane:

 

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia

DAN 1

 

Obucite bele farmerke i belu majicu. Ispecite krompir i oljuštite ga. Zgnječite ga i dodajte nemasnu pavlaku i tunjevinu. Ukusno, zar ne?

 

Možda će vam 1. dan biti naporan i osećaćete neopisivu glad, ali ograničite se na unos 1 krompira sa tunjevinom i pavlakom.

 

Od aljkave do mršave: Kako je Marija Kalas izgubila 48 kg za godinu dana!

 

DAN 2

 

Verovatno ste se probudili gladni. I danas pojedite isto što i juče.

 

DAN 3

 

Izgubili ste 3 kilograma za 2 dana. Ovo je najefikasnija dijeta koju ste u životu probali. Danas umesto tunjevine možete ubaciti paradajz.

 

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia

DAN 4

 

Jedite breskve sa prelivom od malina. Naravno, bez šećera.

 

DAN 5

 

Ništa.

 

DAN 6

 

Nakon perioda teške ishrane, Džeki je prelazila na voće. Dozvoljeno je sve.

 

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia

DAN 7

 

Skuvajte piletinu i pomešajte je sa nemasnom pavlakom.

 

DAN 8

 

Šnicle sa malim trakama paprike, rižoto i spanać. Džeki je bila veliki ljubitelj rižota.

 

Sad ili nikad: 4 oružja Sofije Loren za večnu mladost! (FOTO)

 

DANI 9-10

 

Supa i makarone sa sirom (nemasnim).

 

DAN 11

 

Kraj dijete. Danas bijete samo vodu, jedete voće i kuvanu piletinu. Smršali ste 5-6 kilograma i to je neverovatan uspeh!

 

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...