Učite na njenom primeru

Džaba pokušavate da smršate ako pravite ove 4 greške: Devojka otkrila svoje mukotrpno iskustvo!

Uhvatila sam samu sebe kako jedem puter od kikirikija kašikom iz tegle, a istovremeno se pitam otkud mi farmerke nisu nimalo komotnije, objašnjava devojka.
Lepi & Zdravi 19.01.2015. - 13:49h Autor: Stil
Foto: Shutterstock

Put do postizanja tela o kakvom maštamo najčešće nije nimalo lak, a podrazumeva mnogo odricanja i žrtve. Često usled nedovoljno informisanosti taj put može da potraje i duže nego što smo očekivali, ili da ne postignemo rezultate kojima smo se nadali.

 

Jedna devojka je otkrila kako je tekao njen pokušaj da smrša, a kao glavne prepreke na tom putu izdvojila je četiri stvari koje bi volela da je znala ranije. Njenu priču je preneo portal Popsugar.

 

OVDE saznajte sve o dijeti po receptu Marije Antoanete.

 

1. Iako je puter od kikirikija bogat zdravim mastima, te naročito dobar za srce, to ne znači da u sebi ne sadrži kalorije. Uhvatila sam samu sebe kako ga jedem kašikom iz tegle, a istovremeno se pitam otkud mi farmerke nisu nimalo komotnije. Ovo se tiče svih zdravih namirnica - to što su zdrave i što ne spadaju u red brze hrane, ne znači da ih možete jesti koliko vam je volja. Ograničite svoje porcije čak i kada su u pitanju zdrave grickalice, poput žitarica, semenki, oraha...

 

5 saveta o ishrani tradicionalne kineske medicine: Šarenilo na trpezi za dug život!

 

2. Moja dva cimera na fakultetu bili su mršavi, visoki i vegani, te sam mislila da će mi ishrana bazirana na biljnoj hrani biti od ključne važnosti za skidanje kilograma. Iz jelovnika sam izbacila hranu životinjskog porekla, ali sam zato počela da jedem mnogo testenine, hleba, pomfrita, sladoled bez mleka i vegansku čokoladu. Da sam se više fokusirala na sveže voće, povrće, mahunarke i integralne žitarice, možda bih i postigla cilj, ovako sam samo dobila na kilaži.

 

3 godine je maltretirao zbog izgleda: Kada je smršala hteo je da izađu, a ona mu je vratila za sve!

 

3. Šetnja je svakako bolja aktivnost od sedenja na kauču po čitav dan, ali bila sam u zabludi misleći da će trčkaranje po marketima biti dovoljno da smršam. Trebalo bi da sagorim 3.500 kalorija kako bi skinula jedan kilogram nedeljno, a 30 minuta šetnje skida negde oko 122 kalorije. Ako želite vidno da smršate, morate da pojačate intenzitet treninga, šetnja je samo plus, ali nikako nije dovoljna.

 

Dijeta 2+1 za konačni obračun sa težinom: Smršajte 5 kilograma za dve nedelje!

 

4. Nakon odrađenog časa plesa na koji sam išla sa cimerom, obično bismo produžili u salu za ručavanje i nadoknadili sve kalorije koje smo uspeli da sagorimo - šta više, pojeli bismo i više nego što smo skinuli. Ukoliko želite sebe da nagradite za malo truda, ne činite to hranom.

 

Što duže izdržite, to bolje: Jedna vežba za čvrstu i podignutu guzu!

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...