obratite pažnju

Ovu grešku svi pravimo kada jedemo voće: A može da dovede do zdravstvenih poteškoća!

Nutricionistkinja savetuje na koji način treba da jedemo voće i šta nikako ne smemo da radimo

Lepi & Zdravi 15.03.2020. - 21:10h Autor: Stil/Punkufer. Dnevnik hr.
Foto: Shutterstock

Voće je prepuno minerala, vitamina, proteina i prehrambrenih vlakana koji su potrebni za pravilno funkcionisanje organizma.

 

Međutim, sadrži i dosta fruktoze koja može da nam škodi ako ga konzumiramo na pogrešan način.


Naime, fruktoza je vrsta jednostavnog šećera koji voću daje slatkoću. Kao i svaki drugi šećer,  može značajno da poveća nivo šećera u krvi, u zavisnosti od vrste voća koje jedemo.

 

Napitak od limuna, meda i đumbira: Imunitet jak kao stena, virusi vam neće moći ništa! (RECEPT)

foto: Shutterstock

Među voćem koje sadrže visok udeo fruktoze  spadaju banane, mango, smokve i grožđe. Dakle, ukoliko ih konzumiramo u većim količinama izazvaće nagli skok šećera u krvi, što može dovesti do groznice i vrtoglavice.  Osim toga, pojačava želju za slatkim.

 

Manje fruktoze i niže skokove šećera u krvi osiguraće voće kao što su borovnice, dinje i maline.

 

Ali da bi se usporila apsorpcija fruktoze, ne treba se odricati voća s dosta šećera, već ga kombinovati sa drugim namirnicama.

foto: Shutterstock

"Kombinacija voća s masnoćom ili proteinom usporiće rast šećera u krvi, ističe američka nutricionistkinja i auturka knjiga Frances Largeman-Roth, koja dodaje:

 

"Upravo zato su jabuke s maslacem od kikirikija, šumsko voće s jogurtom i grožđe sa sirom klasični i zdravi zalogajčići."

 

Voće bogova koje daje neverovatnu snagu: Evo kojih 7 zdravstvenih blagodeti donose pomorandže!

 

 

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs

Razmena sadržaja

Inicijalizacija u toku...