Iza jednog od najpoznatijih secesijskih umetničkih dela Gustava Klimta „Poljubac“ krije se priča o ljubavi slikara i njegove muze, mlade modne dizajnerke Emilie Flöge. Dve figure priljubljene jedna uz drugu u nežnom zagrljaju, prikriveni cvećem na zlatnoj podlozi zauvek su ostali ovekovečeni na slikarevom platnu.
Veza umetničkog para u to vreme bila je izrazito neobična i van tadašnjih okvira zato što su bili nezavisni i odlučili su se za vezu bez dece, živeći ispunjenim boemskim životom. Emilie, uspešna poslovna žena i dizajnerka, iako je ostala nepriznata u istoriji mode, ostavila je duboki trag u srcu umetnika.
Uz njegovu pomoć, zajedno sa dve sestre otvorila je u bečkoj ulici Mariahilfer modni salon "Schwestern Flöge", nezaobilaznu modnu stanicu svake samosvesne žene.
Emilie je dva puta godišnje putovala u Pariz po najmodernije tkanine, dugmad i perlice, a njen salon je brojio 80 zaposlenih koji su marljivo radili na svakom odevnom predmetu.
Njene avangardne kreacije koje je kreirala uz pomoć sestara, bile su presedan u to vreme, jer su svojom inovacijom u krojevima, dezenima i bojama odskakale od tadašnjih modnih okvira.
Atraktivna i unikatna odeća bila je suprotna onome što je moglo da se nađe u modnim magazinima koji su vrveli od konfekcijske odeće. Uticaj koji je Klimt ostavio na Emilie mogao se videti i pri ulasku u modni salon koji je bio opremljen neobičnim nameštajem i ukrasnim dodacima, izrazito nesvakidašnjim za to vreme. Prostor koji je bio opremljen crno belim kockastim stolovima, podesivim ogledalima, samo su delić enterijera u koji su dolazile brojne domaće i međunarodne klijentkinje u potrazi za savršenom modnom kombinacijom.