obavezno pročitajte

Nekoliko trikova za što bolju produktivnost na poslu: Primenite ove savete odmah!

Za što kvalitetniji i bolji start u septembru

Zanimljivosti
Autor:
Nekoliko trikova za što bolju produktivnost na poslu: Primenite ove savete odmah!
Foto: Profimedia

Iako smo se manje više svi nedavno vratili u svoju poslovnu rutinu, sveži i odmori nakon godišnjih odmora i uglavnom manje više produktivni, ponekad nam je potrebno samo nekoliko sugestija kako bismo to i održali. Biti produktivan na poslu nije nimalo jednostavno, kao što nije lako ni održati taj intenzitet. Ali, postoji nekoliko praktičnih i jednostavnih trikova koji nam u tome mogu malo pomoći i olakšati one teške, neproduktivne dane. O čemu je reč pročitajte u nastavku, možda saznate u čemu stalno grešite, a možda se i naših korisnih saveta setite u narednim danima...

1. Jedite što zdravije međuobroke

Što više vremena provodimo za radnim stolom to smo skloniji da jedemo nezdravu hranu. To ne samo da generalno utiče na naše zdravlje, nego paralelno utiče i na koncentraciju, odnosno čini nas letargičnim i snenim. Niko ne kaže da se baš svega morate odreći i da vam međuobrok moraju biti isključivo orašasti plodovi, ali bitno je da o njemu razmislite i da za sebe napravite neku dobru kombinaciju koja će utoliti vašu glad na ispravan način, ali vas istovremeno i ispuniti energijom.

2. Uzimajte pauze za vreme radnog vremena

Koliko puta vam se dogodilo da ste pomerili vreme za ručak ili ga kompletno preskočili jer ste pretrpani poslom? To je, naime, kontraproduktivan potez u svakom pogledu. Vaša pažnja, koncentracija i donošenje odluka stavljeni su tada pod veliki upitnik jer vi postajete usporeniji i pasivniji. Kako biste to sprečili priuštite sebi svako malo neku pauzu, bilo da se samo odmaknete od stola, malo prošetate kancelarijskim prostorom, ili još bolje, izađete napolje i samo na neko kratko vreme osvežite. Tih 15 minuta značiće vam jako puno za nastavak vašeg posla koji vas čeka.

Osam stvari koje treba da radite ako sedite ceo dan za kompjuterom

foto: Shutterstock

3. Eliminišite multitasking

On umara, čini vas nervoznim i koliko god vam se multitasking učinio inicijalno kao dobra ideja, od njega ćete na kraju imati jako malo koristi. Kod multitaskinga je problem što vam mozak bukvlano izgori od količine paralelnih zadataka i obaveza koje istovremeno pokušavate da uspešno rešite. Mnogo bolji i elegantniji način, ako imate puno zadataka koje morate da rešite, jeste da se na neko vreme fokusirate na jedan, pa kad s njim završite krenete na drugi itd. Paralelno, eliminišite sve popratne distrakcije kako biste bili efikasniji i predani u radu.

4. Pojednostavite svoj dnevni plan

Planirajte svoje obaveze. Naime, neretko će vam biti previše i bićete iscrpljeni od broja odluka koja morate da donesete u samo jednom danu. Zato, svako jutro se zapitajte: kako da znati da je današnji dan bio produktivan? Upravo odgovori na to pitanje pomoći će vam da odredite prioritete i krenete u zadanom smeru kako ne biste ispali iz koloseka. A uz sve to, imaćete i fiktivni raspored i plan kojeg ćete se onda u tom slučaju držati.

5. Radite na razvoju svoje kreativnosti

Iz kreativnosti neretko proizlazi i produktivnost. Ne mislimo pritom samo na posao, nego uopšte u životu. Neki će svoju dozu kreativnosti pronaći i razvijati u crtanju, neko će se baviti fotografijom, neki će se baciti na šivenje… Kako god, hobi koji vas čini srećnim i koji vam okupira slobodno vreme na ugodan način, učiniće vas zadovoljnim osobama, što će se onda reflektovati i na vaš posao, produktivnost, ali i ceo život.

Zašto je najteži posao u Srbiji BITI SNAJA: Ne znaš da dojiš i vaspitavaš, ako si lepa - ne valja, ako se zapustiš - nisi normalna!

Pratite Stil magazin na facebook:
https://www.facebook.com/Stil.kurir.rs